تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 11586

مانییکور رنگارنگ کیکه پالمر ایده ای جذاب برای زمستان است

مانییکور رنگارنگ کیکه پالمر ایده ای جذاب برای زمستان است

شما هرگز از ظاهر ناخن کیکه پالمر خسته نمی شویم. خط چندگانه همیشه اصالت و سرگرمی را برای مانیکور او به ارمغان می آورد. او مانیکور فرانسوی معکوس، ناخن‌ های لاته، ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی، فرانسوی نقره‌ ای، و تعداد انگشت شماری طرح‌ های بسیار مد روز را امتحان کرده است که کاملاً با

شما هرگز از ظاهر ناخن کیکه پالمر خسته نمی شویم. خط چندگانه همیشه اصالت و سرگرمی را برای مانیکور او به ارمغان می آورد. او مانیکور فرانسوی معکوس، ناخن‌ های لاته، ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی، فرانسوی نقره‌ ای، و تعداد انگشت شماری طرح‌ های بسیار مد روز را امتحان کرده است که کاملاً با زیبایی‌ شناسی او مطابقت دارند.

در 24 دسامبر، پالمر دو عکس در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن نگاهی دیگر به همکاری عینک خود با Zenni Optical به نمایش گذاشت. البته او یکی از شیک‌ ترین قاب‌ های این مجموعه را به چشم داشت که اتفاقاً با ظاهر او همخوانی داشت.

ناخن های او بلند و بادامی شکل، هر یک از آنها طراحی متفاوتی داشتند که متناسب با هر زیبایی شناسی بود. برخی از آن‌ ها ناخن‌ های فرانسوی بودند، برخی به رنگ ثابت بودند و برخی حتی می‌ توانستند برای آغاز فصل جدید خوب به نظر برسند.

انگشت اشاره کیکه با رنگ کروم طلایی درخشان می درخشیدند. با این حال، متفاوت از مانیکور های کرومی معمولی، این یکی دارای رنگی از زرق و برق بود که نمایان می‌ شد.

انگشتان وسطش با صورتی هایش مطابقت داشت. همه آنها طرح ناخن فرانسوی داشتند که با پایه کلاسیک، کمی صورتی و براق شروع می شد. سپس، به سمت بالا، به سبز تیره تبدیل شد.

دو انگشت آخر، انگشت شست و حلقه او نیز از نظر رنگ و طرح مطابقت داشتند. این ناخن‌ ها از کوتیکول تا نوک آن با رنگ قرمز بودند. روی قرمز، نوار های مورب در اندازه های مختلف روی ناخن کشیده شده بود. راه راه ها بیشتر طلایی درخشان بودند.

لباس و آرایش او کاملاً با طراحی ناخن هایش مطابقت داشت.

برچسب ها :

ناموجود