تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 13455

مانیکور گلدار سیدنی سوئینی بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد

مانیکور گلدار سیدنی سوئینی بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد

در حال حاضر، سیدنی سوئینی عاشق مانیکور های کلاسیک است. اگر چه ممکن است ناخن‌ های او از دور ساده به نظر برسند، اما با نگاهی دقیق‌ تر همیشه یک چیز اضافی وجود دارد که آن را هیجان‌ انگیز می‌ کند. و جدیدترین ظاهر ناخن او یک مانیکور کلاسیک شیری گلدار است. در 15 مارس،

در حال حاضر، سیدنی سوئینی عاشق مانیکور های کلاسیک است. اگر چه ممکن است ناخن‌ های او از دور ساده به نظر برسند، اما با نگاهی دقیق‌ تر همیشه یک چیز اضافی وجود دارد که آن را هیجان‌ انگیز می‌ کند. و جدیدترین ظاهر ناخن او یک مانیکور کلاسیک شیری گلدار است.

در 15 مارس، سوئینی روی فرش قرمز برای نمایش فیلم ترسناک جدیدش، Immaculate، که یک راهبه آمریکایی را در سفری در حومه ایتالیا دنبال می کند، رفت. از آنجایی که او در فیلم ایفای نقش کرده و تهیه کننده آن بود، مجبور شد با لباسی مانند ستاره سینما ظاهر شود. کاری که او انجام داد و به عنوان یک دسته گل به معنای واقعی کلمه به این رویداد رسید.

مانیکور سوئینی که توسط ناخن‌ کار حرفه‌ای‌ اش، زولا گانزوریگت، انجام شد، به‌نظر می‌ رسد که بسط طبیعی لباس او باشد. این مجموعه با طرح Balmain با شلوار مشکی ساده شروع شد. سپس، در کمر او، دو دست مجسمه‌ ای مانند مرمر سفید دور بدنش پیچیده شده بود. گل های رز و گل های مروارید سه بعدی لباس او را تشکیل دادند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، همان گل های سفید روی ناخن های او نیز ادامه یافتند. البته، در یک پایه مد روز و مینیمالیستی.

هر یک از ناخن‌ های سوئینی با رنگ‌ های مه‌ آلود مطابقت دارد. گانزوریگت روی یک تخت ناخن با طول متوسط ​​و بادام شکل، روی رنگ سفید شیری رنگی کشید که فوق العاده براق و نیمه شفاف بود هنوز هم اجازه می دهد تا ناخن های طبیعی زیر آن را به اوج برساند. سپس، گانزوریگت، تقریباً مثل اینکه چند گل از دسته گل مصنوعی کنده بود، دو تزیین گل سه بعدی سفید را روی تعدادی از انگشت ها روی ناخن ها قرار داد. انگشت شست سمت راست سوئینی و همچنین انگشت اشاره سمت راست او این ظاهر را داشت.

برای تکمیل ظاهر، سوئینی آرایش خود را ساده نگه داشت و باب جدید خود را با استایل مرطوب به عقب برگرداند. آرایشگر سوئینی، گلن اوروپزا، تمام موهایش را با یک قسمت کوچک کناری به عقب برگرداند. سپس، برای درام و زرق و برق بیشتر، یک رشته روی پیشانی او آویزان بود.

برچسب ها :

ناموجود