تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 11064

مانیکور کروم طلایی جنیفر لوپز ترند زمستان پیش رو خواهد بود

مانیکور کروم طلایی جنیفر لوپز ترند زمستان پیش رو خواهد بود

جنیفر لوپز و مانیکور کلاسیک دست به دست هم می دهند. اگر چه این ستاره تعداد زیادی مانیکور ماجراجویانه را امتحان کرده است، اما همچنان راه‌ های جدیدی برای اختراع رنگ بژ پیدا می‌ کند. و ناخن های جدید کروم طلایی است. در 5 دسامبر، این سوپر استار به شهر نیویورک پرواز کرد تا به

جنیفر لوپز و مانیکور کلاسیک دست به دست هم می دهند. اگر چه این ستاره تعداد زیادی مانیکور ماجراجویانه را امتحان کرده است، اما همچنان راه‌ های جدیدی برای اختراع رنگ بژ پیدا می‌ کند. و ناخن های جدید کروم طلایی است.

در 5 دسامبر، این سوپر استار به شهر نیویورک پرواز کرد تا به عنوان یکی از “زنان هالیوود” مجله Elle مفتخر شود. او در کنار بسیاری از هنرمندان مشهور، روی فرش قرمز راه رفت و در یک مجموعه متالیک شیک و آینده نگر که تا نوک انگشتان او ادامه داشت، عکس گرفت.

گر چه لباس و جواهرات گریس لینگ او همه رنگ‌ های نقره‌ ای بودند ناخن‌ هایش رنگ طلایی متضادی داشتند. مانیکور طلایی خاموش لوپز تنها یکی از سایه های کلاسیک برنزه اوست که با درخشش کروم گرد شده است.

ناخن‌ های لوپز که توسط مانیکوریست او، تام باچیک، انجام شد، شکل طبیعی و طول متوسطی داشتند و با رنگ طلایی ملایم رنگ‌ آمیزی شده بودند. نه طلای زرد پر رنگ، مطمئناً رزگلد نیست، بلکه آنقدر سبک نیست که طلای سفید باشد. رنگ به نظر برنزه ای به رنگ شنی بود که با درخشش طلایی تمام شده بود.

لوپز ظاهر خود را با درخشش الهه برنزی به پایان رساند. پوستش شبنم بود و رژگونه صورتی داشت و یک لب صورتی براق به تن داشت. آخرین لمس‌ ها مژه‌ های بلند و پر پشت، خط چشم ضخیم و درخشندگی کمی کرومی روی پلک‌ های برنزی او بود.

اگر ناخن‌ های او را دیدید و فکر کردید که آنها رنگ طلایی مناسبی برای شما هم هستند، پس گام به گام شروع کنید.

ابتدا لاک های باقی مانده روی ناخن های خود را با پاک کننده لاک پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، قبل از اینکه با کت پایه مورد علاقه خود وارد آن شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح آن را صاف کنید تا مانند یک بوم یکدست شوند.

با آماده شدن ناخن ها، زمان رنگ آمیزی فرا رسیده است. برای گرفتن بهترین نتیجه، باید در دو لایه استفاده شود. بعد از رنگ، تنها چیزی که باقی می ماند این است که آن را با روکش مورد علاقه خود بپوشانید و برای سلامتی، کمی روغن ناخن به آن اضافه کنید. سپس، شما عملا یکی از قدرتمند ترین زنان هالیوود خواهید بود.

برچسب ها :

ناموجود