تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 8456

مانیکور کروم سه بعدی مگان فاکس مسحور کننده است

مانیکور کروم سه بعدی مگان فاکس مسحور کننده است

مگان فاکس دوست دارد با ناخن هایش ریسک کند. به طور جدی، او هنرپیشه مانیکور هیجان‌ انگیز است. از ناخن‌ های نگینی، ناخن‌ های گوت باربیکور و حتی تطبیق ناخن‌ هایش با باب مخمل قرمز کاملاً جدیدش. واقعاً هیچ چیزی وجود ندارد که او در مورد زیبایی یا استایل امتحان نکند، زیرا بارها و بارها

مگان فاکس دوست دارد با ناخن هایش ریسک کند. به طور جدی، او هنرپیشه مانیکور هیجان‌ انگیز است. از ناخن‌ های نگینی، ناخن‌ های گوت باربیکور و حتی تطبیق ناخن‌ هایش با باب مخمل قرمز کاملاً جدیدش. واقعاً هیچ چیزی وجود ندارد که او در مورد زیبایی یا استایل امتحان نکند، زیرا بارها و بارها ثابت شده است که او یکی از خوش پوش ترین زنان هالیوود است.

اخیراً، او یکی از خلاقانه‌ترین ظاهر ناخن‌ های خود را ارائه کرد: یک مجموعه شعله مجسمه‌ ای که پر از بافت و رنگ بود و گرما را به ارمغان می‌ آورد.

ناخن های فاکس که توسط بریتنی بویس، مانیکوریست، انجام شده است، بلند و مربعی شکل بود و با برخورد نور به آنها می درخشید. هر ناخن از یک ایده کلی پیروی می کرد، اما تفاوت های جزئی در نحوه اجرای هر یک از آنها وجود داشت. که باعث می شد کاملاً نا هماهنگ نباشند، اما همچنین کپی دقیقی از یکدیگر نیستند.

تمام ناخن ها کاملاً کروم شده بودند، با چندین رنگ کرومی مختلف که با یکدیگر هماهنگ شده‌اند تا جلوه شعله براق را به دست آورند. رنگ پایه به رنگ قرمز روشن بود و بستر ناخن ها سایه روشن تری نسبت به نوک های کشیده داشت و درخشندگی طلایی برای تکمیل آن لایه بود.

سپس، در بالا، تقریباً مانند ناخن‌ های صدف دریایی مجسمه‌ ای، خطوطی از کروم زرد وجود داشت که از روی ناخن بلند می‌ شدند و خطوط سه‌ بعدی را تشکیل می‌ دادند که هر کدام کمی متفاوت بودند، که وقتی با خالکوبی‌ های ظریف انگشت او جفت می‌شد، بسیار خوب به نظر می‌ رسید.

اگر می‌خواهید این ناخن‌ها را بازسازی کنید و آتشین‌ترین فانتزی‌ های خود را زندگی کنید، شاید بهتر باشد به ناخن‌ کار خود سری بزنید. با این حال، اگر برای یک چالش آماده هستید، ما شما را با یک روش گام به گام برای تکرار در خانه آشنا می کنیم.

مانند هر مانیکور دیگری، با پاک کردن لاک‌های موجود روی ناخن‌ هایتان با پاک‌ کننده ناخن شروع کنید. سپس روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب فشار دهید. سپس، ناخن ها را، برش دهید و به طول و شکل دلخواه سوهان بزنید. پس از آن، بستر ناخن خود را صاف کنید تا سطح کار یکدست شود و برای کروم آماده شوید.

برای به دست آوردن جلوه ای مشابه با ناخن های مگان فاکس، با یک روکش شروع کنید و روی ناخن خود بزنید، از سایه روشن تر و صورتی تر در پایه و رنگ قرمز تیره تر برای نوک ناخن استفاده کنید. سپس آن را با یک لایه رویه دیگر ببندید و پایه کامل شود.

پس از خشک شدن، خطوط شعله خود را با استفاده از چیزی مانند ژل ایجاد کنید. با یک برس فوق‌ العاده نازک، خطوط مورب روی هر یک از ناخن‌ هایتان به شکل‌ های مختلف ایجاد کنید، سپس آن‌ ها را با سایه زرد پر زرق و برق بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود