تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 5273

مارگو رابی (بازیگر نقش باربی) مانیکور کروم باربی را به نمایش گذاشت

مارگو رابی (بازیگر نقش باربی) مانیکور کروم باربی را به نمایش گذاشت

بسیاری از بازیگران برای غوطه‌ ور شدن در نقش‌هایشان به آنچه «بازیگری روشن» می‌گویند، روی می‌آورند و تنها به عنوان شخصیت خود حتی زمانی که دوربین در حال چرخش نیست، بازی می‌کنند. ما نمی دانیم که آیا مارگوت رابی در صحنه فیلمبرداری باربی گرتا گرویگ به طور کامل بازی می کرد یا نه، اما ،

بسیاری از بازیگران برای غوطه‌ ور شدن در نقش‌هایشان به آنچه «بازیگری روشن» می‌گویند، روی می‌آورند و تنها به عنوان شخصیت خود حتی زمانی که دوربین در حال چرخش نیست، بازی می‌کنند. ما نمی دانیم که آیا مارگوت رابی در صحنه فیلمبرداری باربی گرتا گرویگ به طور کامل بازی می کرد یا نه، اما ، آیا او نقش اصلی را در طول تور مطبوعاتی فیلم تجسم می دهد. آخرین ظاهر او؟ مانیکور کروم باربی و مینی لباس صورتی هماهنگ.

در 29 ژوئن، رابی و سایر بازیگران فیلم برای تبلیغ فیلم در سیدنی ظاهر شدند. در طول روز، او در یک مراسم طرفداران با لباس قدیمی ورساچه شرکت کرد که سوپر مدل ناجا اوئرمن در ابتدا برای کمپین بهار این برند در سال 1994 پوشیده بود، که شامل یک ژاکت یقه اسکی صورتی، یک دامن کوتاه متالیک صورتی، جوراب صورتی، کفش آکسفورد پاشنه دار سفید بود و عینک آفتابی قاب دار.

 

بعداً در همان شب، او در مهمانی Vogue Australia x Barbie با لباس صورتی کلاسیک ورساچه که در اصل توسط کلودیا شیفر در سال 1994 پوشیده شده بود شرکت کرد. و اندرو موکامال استایلیست این ظاهر را با کفش‌های پاشنه‌دار Manolo Blahnik آکریلیک و یک حلقه الماس به شکل قلب ست کرده بود.

اگرچه رابی یک روز قبل از پوشیدن مانیکور گیلاسی برای پوشیدن لباس یکپارچه‌سازی با باربی خود دیده شد، هنرمند ناخن جوسلین پترونی این لباس متالیک را با یک مانیکور کروم صورتی برجسته کرد. ناخن‌های رابی به شکل مربعی کوتاه می‌نشینند که برای باربی عالی است، و هر ناخن دارای لاک صورتی روشن با روکش فلزی است.

در حالی که سایر افراد مشهور از مانیکور صورتی حبابی یا صورتی پاستلی روشن استفاده می‌کنند تا از روند باربیکور بهره ببرند، ناخن‌های کروم باربی رابی راهی عالی برای آماده شدن برای اولین نمایش فیلم و در عین حال افزودن حسی آینده‌نگر به تناسب شما هستند.

عروسک باربی بدون جذابیتش چیزی نیست، و هنرمند آرایش، پتی دوبروف، رنگ صورتی کمرنگ برای او ایجاد کرد تا ظاهر را به هم گره بزند. دوبروف ابتدا سایه ای از رنگ صورتی مایل به رنگ آبی و سپس یک رژگونه همرنگ به آن اضافه کرد. او لب های ستاره را با یک مداد لب قهوه ای خنثی خط زد و سپس آن را با رژ لب صورتی ملایم پوشاند.

برچسب ها :

ناموجود