تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
کد خبر : 6208

مانیکور پاستلی صورتی و موهای چتری سلنا گومز از او یک باربی ساخت

مانیکور پاستلی صورتی و موهای چتری سلنا گومز از او یک باربی ساخت

تولد شما همیشه بهترین بهانه برای کمی بیشتر بودن است. سلنا گومز در آخر هفته گذشته تولد 31 سالگی خود را جشن گرفت و به نظر یک شاهکار دهه 90 بود. چیزهای زیادی در مورد لباس او وجود دارد، مانند لباس گلدار سه بعدی قرمز روشن یا آرایش کامل پم اندرسون. اما نمی‌توانیم از خیره

تولد شما همیشه بهترین بهانه برای کمی بیشتر بودن است. سلنا گومز در آخر هفته گذشته تولد 31 سالگی خود را جشن گرفت و به نظر یک شاهکار دهه 90 بود. چیزهای زیادی در مورد لباس او وجود دارد، مانند لباس گلدار سه بعدی قرمز روشن یا آرایش کامل پم اندرسون. اما نمی‌توانیم از خیره شدن به ناخن‌های باربی پاستلی او دست برداریم.

در 22 جولای، گومز تعدادی از عکس‌های جشن تولدش را منتشر کرد که در آن یک لباس کوتاه قرمز بدون بند با گل‌های مصنوعی و حاشیه پوشیده بود. او این ظاهر را با صندل‌های بنددار مشکی که دارای گل‌های قرمز در پاشنه هستند هماهنگ کرده بود ، به‌علاوه گوشواره‌های حلقه‌ای الماس و با یک عینک آفتابی مشکی ست کرده بود.

لباس او شیک به نظر می رسید، و چتری ها او به همان اندازه عالی بود. گومز موهایش را به صورت یک موی نامرتب پوشیده بود، موهایش را به پهلو باز کرده و سپس صاف کرده بود، به جز چتری های کناری آبشاری اش.

ماریسا مارینو، آرایشگر او، بافتی نامرتب برای او ایجاد کرده است که شبیه به طراحی خاص پم اندرسون است. سپس مارینو شکلی براق و روکشی براق به چتری های گومز اضافه کرد. با توجه به اینکه ستارگانی مانند ریحانا و کیک پالمر اخیراً از مدل مویی مشابه استفاده کرده‌اند، پیش‌بینی می‌کنیم که چتری‌های پرده‌ای در چند ماه آینده با چتری‌های شیک دهه 90 جایگزین شوند.

تام باچیک، هنرمند ناخن گومز، نمای نزدیک از نگاه تولد این ستاره را منتشر کرد و در توضیح خود اشاره کرد که او برای شب “تولد باربی” بود. ناخن‌های او طول متوسط ​​داشت و رنگ صورتی پاستلی در سراسر آن دیده می‌شود. به نظر می رسید گومز یک روز پس از مراسم جشن باربی خود یک مهمانی برای تماشای باربی دارد، بنابراین منطقی است که یک مانیکور کاملا صورتی به لباس تولد مشکی و قرمز او راه پیدا کند.

طراح آرایش مشهور، جنا نیکول، یک چشم دودی کلاسیک دهه 90 روی ستاره ایجاد کرد، از جمله یک سایه چشم سفید مات روی پلک، یک بال سیاه دودی، و خط مشکی روی خط آبی ستاره و خط مژه پایینی ستاره. نیکول سپس با رژگونه هلویی رنگی به چهره گومز اضافه کرد و در نهایت یک پوکه براق با خط لب قهوه ای و برق لب صورتی در مرکز ایجاد کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود