تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
کد خبر : 11030

مانیکور نیکولا پلتز بکهام بسیار مینیمال و مسحور کننده است

مانیکور نیکولا پلتز بکهام بسیار مینیمال و مسحور کننده است

هنگامی که به نیکولا پلتز بکهام فکر می کنید، سبک کلاسیک بلافاصله به ذهن شما خطور می کند. این زیبایی‌ شناسی است که او برای شرکت در مراسم مت گالا 2023 با لباس والنتینو به کار برد، ظاهری که در زندگی روزمره‌ اش دنبال می‌ کند، و حال و هوایی که دوست دارد روی ناخن‌

هنگامی که به نیکولا پلتز بکهام فکر می کنید، سبک کلاسیک بلافاصله به ذهن شما خطور می کند. این زیبایی‌ شناسی است که او برای شرکت در مراسم مت گالا 2023 با لباس والنتینو به کار برد، ظاهری که در زندگی روزمره‌ اش دنبال می‌ کند، و حال و هوایی که دوست دارد روی ناخن‌ هایش داشته باشد.

استایل شیک نیز همان چیزی است که این ستاره برای شرکت در سومین جشن سالانه موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس در 3 دسامبر به تن کرد.

پلتز بکهام در کنار همسرش، بروکلین، و دوستش، سلنا گومز، با یک لباس زیبای والنتینو و یک مانیکور فرانسوی مات در کنار همسرش، بروکلین، عکس گرفت.

اگر چه لباس صورتی او را مانند یک الهه کرده بود، اما بیشتر مانیکور مینیمال مسحور کننده او طرفداران هنر ناخن را شگفت زده کرده بود.

ناخن‌ های پلتز بکهام مانند مانیکور فرانسوی خاموش، براق، به شکل بادامی و طول متوسط ​​بودند. چیزی که این رنگ ها را در مقایسه با فرانسوی های کلاسیک به یک فرانسوی مات تبدیل می کند، روکش براق مه آلود است که باعث می شود ناخن های او جلوه ای امبر داشته باشند.

پایین ناخن های پلتز بکهام، نزدیک کوتیکول های او، رنگ طبیعی او بود، که تا جایی که یک نوک فرانسوی معمولی شروع می شد ادامه داشت. با این حال، مرز بین دو سایه، خوب، مات بود – و باعث می‌ شد که کل نوک آن مانند یک پیشرفت طبیعی ناخن به نظر برسد.

برای دستیابی به ظاهر ناخن های نیکولا پلتز بکهام بسته به مهارت‌ هایتان، می‌ توانید از یک قلم مو یا نوار طراحی فرانسوی برای رنگ‌ آمیزی نوک آن استفاده کنید. همیشه مطمئن شوید که بین کت‌ ها زمان بگذارید تا یک روکش بدون درز داشته باشید. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که آنها یک خط تار بین پایه و نوک ناخن های شما هستند.

قبل از اینکه به کارهای روزانه خود بازگردید، زمان بگذارید تا ناخن‌ هایتان کاملا خشک شوند.

برچسب ها :

ناموجود