تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
کد خبر : 7416

مانیکور میکرو فرنچ کندال جنر بهترین ترند امسال خواهد بود

مانیکور میکرو فرنچ کندال جنر بهترین ترند امسال خواهد بود

وقتی صحبت از مد می شود، کندال جنر آن را کلاسیک نگه می دارد. ظاهر خیابانی او تقریباً همیشه حول رنگ‌ های خنثی شکل می‌ گیرد و اینستاگرام او پر از لباس‌های مشکی، سفید و قهوه‌ ای مایل به زرد است که گاهی اوقات رنگ قرمز گیلاسی به آن می‌ آید. جنر اخیراً هنگام بیرون

وقتی صحبت از مد می شود، کندال جنر آن را کلاسیک نگه می دارد. ظاهر خیابانی او تقریباً همیشه حول رنگ‌ های خنثی شکل می‌ گیرد و اینستاگرام او پر از لباس‌های مشکی، سفید و قهوه‌ ای مایل به زرد است که گاهی اوقات رنگ قرمز گیلاسی به آن می‌ آید. جنر اخیراً هنگام بیرون رفتن موقع شام یک لباس مشکی خیره کننده پوشیده بود و مانیکور میکرو فرنچ او کاملاً با استایل همیشگی او مطابقت داشت.

در 21 آگوست، جنر تعدادی از عکس‌ ها را با لباس مشکی متناسب با سرآستین‌ های پرزدار، یقه بلند و پشتی مربعی منتشر کرد. استایلیست او دنی میشل این ظاهر را با یک کیف زین دیور مشکی با گلدوزی قرمز، یک جفت صندل مشکی بند دار از The Row، گوشواره های حلقه ای نقره ای، و یک قاب گوشی زرد زیبا که در مقابل بقیه جنرها قرار داشت، ست کرد.

روشنایی قاب گوشی او تقریباً بلافاصله توجه شما را به دست جنر و به طور خاص تر، مانیکور میکرو فرانسوی او جلب می کند. زولا گانزوریگت هنرمند مشهور ناخن ابتدا ناخن‌ های جنر را به شکل مربع کوتاه و متوسط ​​سوهان داد و کوتیکول‌ های او را به عقب هل داد تا بر بستر ناخن‌ های طبیعی بلندش تأکید کند. پس از آن، گانزوریگت قبل از افزودن یک خط سفید نازک در لبه، ناخن های جنر را با لاک ملایم رنگ کرد تا به عنوان نوک ناخن فرانسوی عمل کند. جنر همچنین این مانیکور را در مراسم تکیلا 818 خود، همراه با ظاهری کاملا شفاف گوچی به تن کرد.

 

ناخن فرانسوی یک کلاسیک است، اما در سال های اخیر به یکی از پرطرفدار ترین مانیکور ها تبدیل شده است. برداشت‌ های مختلفی از این روند وجود داشته است، مانند فرانسوی خاموش و فرانسوی وانیلی، اما ظاهر تقریباً همیشه ناخن‌ های بلند را از طریق اکستنشن‌ یا نوک‌ های اکریلیک می‌ خواند. از طرف دیگر، میکرو فرنچ راهی عالی برای تبدیل شدن به ترند است.

برای تکمیل ظاهر جنر، آرایشگر مری فیلیپس یک حالت طبیعی با رنگ برنزی و لب‌ های گلگون ایجاد کرد. آماندا لی، آرایشگر، این ظاهر را با یک لباس شیک پم اندرسون، با پیچک‌ هایی که صورت مدل را قاب می‌ کنند، به پایان رساند. به طور کلی، ظاهر جنر با اشاره های ظریف به داغ ترین ترند های امروزی “کلاسیک” را فریاد می زد.

برچسب ها :

ناموجود