تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 6313

مانیکور میکرو فرانسوی دوآ لیپا برای تابستان عالی است

مانیکور میکرو فرانسوی دوآ لیپا برای تابستان عالی است

از بین همه باربی‌هایی که دوآ لیپا می‌توانست در باربی گرتا گرویگ بازی کند، منطقی است که او برای نقش باربی پری دریایی انتخاب شده است. این خواننده تقریباً همیشه تعطیلات خود را در ساحل می‌گذراند. در 27 جولای، لیپا تعدادی از عکس های سفر خود را منتشر کرد. این خواننده سر تا پا با

از بین همه باربی‌هایی که دوآ لیپا می‌توانست در باربی گرتا گرویگ بازی کند، منطقی است که او برای نقش باربی پری دریایی انتخاب شده است. این خواننده تقریباً همیشه تعطیلات خود را در ساحل می‌گذراند.

در 27 جولای، لیپا تعدادی از عکس های سفر خود را منتشر کرد. این خواننده سر تا پا با سلین تزئین شده بود و اسلایدهای گلادیاتور برنزه را با یک لباس مینی مشکی با بند سفید، جیب و دکمه های طلایی ست کرده بود. لیپا طرفدار چیدن جواهرات خود است این بار او حلقه‌های طلا و الماس مختلف روی هر گوش، حلقه‌های طلا، به‌علاوه یک ساعت طلا و یک دستبند تنیس با الماس می‌ بست. او لباس خود را با آرایش ملایم درخشان تکمیل کرده بود.

میکرو مانیکور فرانسوی او کاملاً ظاهر او را تکمیل می کرد. ناخن‌های او به شکل مربع با طول متوسط ​​با رنگ ملایم شیری در پایه‌ شان نشسته بود. نوک‌های سفید میکرو فرنچ او از انحنای رشد ناخن‌ها پیروی می‌ کند و برخلاف صافی لبه ناخن مربعی، مانیکور فرانسوی او را شبیه ناخن‌های طبیعی‌ اش می‌کند، که به تازگی تقویت شده است، که مطابق با روند فعلی ناخن‌های طبیعی است.

لیپا مدتی است که مانیکور فرانسوی را تغییر داده است و فقط یک مانیکور صورتی رنگ در اولین نمایش باربی پوشیده است. ما می توانیم منتظر باشیم تا ببینیم که او چگونه در نوع کلاسیک مانیکور بازی می کند.

اگر به دنبال ناخن‌های فرانسوی لیپا هستید، انجام این مانیکور به‌طور شگفت‌ آوری آسان است. ابتدا کوتیکول های خود را آماده کنید، ناخن های خود را سوهان بزنید و صاف کنید و سپس یک لایه پایه پرکننده برجستگی بزنید.

برای ماندگاری مانیکور بدون تراشه، لاک‌های شیری رنگ را در لایه‌های نازک بزنید و چند دقیقه بین هر لایه فاصله بگذارید. هنگامی که پایه شیری شما کاملاً خشک شد، از یک برس ناخن ریز برای کشیدن خط لبخند نزدیک لبه ناخن خود استفاده کنید.

پس از آن، نوک میکرو را با لاک سفید پر کنید، و مطمئن شوید که لبه آزاد را درپوش بگذارید. هنگامی که نوک میکرو شما کاملا خشک شد، روی همه چیز را با یک روکش بسیار براق بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود