تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
کد خبر : 6253

5 مانیکور قهوه سرد شیک که ترند تابستان امسال هستند

5 مانیکور قهوه سرد شیک که ترند تابستان امسال هستند

فقط امسال، مانیکور کرمی و هلوهای رایج جی لو، وسواس افراد مشهور به ناخن‌های شیر زغال اخته و ناخن‌های دونات لعاب‌دار وجود داشت. و اکنون یکی مانیکور جدید دیگر داریم که الهام بخش ناخن هایمان است. فقط این بار، حتی بیشتر مورد تحسین قرار گرفته است. درست است: ما در مورد مانیکور قهوه سرد صحبت

فقط امسال، مانیکور کرمی و هلوهای رایج جی لو، وسواس افراد مشهور به ناخن‌های شیر زغال اخته و ناخن‌های دونات لعاب‌دار وجود داشت. و اکنون یکی مانیکور جدید دیگر داریم که الهام بخش ناخن هایمان است. فقط این بار، حتی بیشتر مورد تحسین قرار گرفته است. درست است: ما در مورد مانیکور قهوه سرد صحبت می کنیم.

مانند ناخن‌های قهوه‌ای، رنگ‌های عمیق‌تر آن‌ها، ناخن‌های قهوه‌ی یخی را می‌توان با رنگ‌های قهوه‌ای یا هنر ناخن خلاقانه در مجموعه‌ای از رنگ‌های خنثی به دست آورد. در حالی که برخی از مانیکورهای قهوه یخی دارای چرخش‌هایی هستند که به‌ عنوان کرم قرار می‌گیرند، برخی دیگر از سایه‌های قهوه‌ای برای دستیابی به ترندهای محبوب ناخن، مانند چاپ کروک یا مانیس دوبل فرانسوی استفاده می‌کنند.

آیا آماده اید که این ترند جدید ناخن را امتحان کنید؟

1. گرادیانت دوتایی فرانسوی

مانیکورهای فرانسوی دوتایی با گنجاندن قوس‌های فوق‌العاده نازک در زیر نوک فرنچ اصلی، یک پیچش شیک و مدرن به کلاسیک اضافه می‌کنند. در حالی که این طرح در یک رنگ زیبا به نظر می رسد، اما در شیب جذاب تر است.

2. قلب های یخی

ترجیح می دهید قهوه سرد خود را سیاه (یا با شیر بسیار کم) بنوشید؟ با چسباندن به یک پالت رنگ قهوه ای تیره تر، با چند نکته از کارامل که به خوبی با آن مخلوط شده است، حالت را روی ناخن های خود بازسازی کنید.

3. ناخن چرخشی لاک پشت

این هنر ناخن لاک پشتی انرژی قهوه یخی می دهد. چرخش نیمه این طرح ناخن ما را به یاد یک اسپرسوی خامه ای ملایم می اندازد که روی آن کف خامه شیرین وانیلی غنی شده است.

4. ناخن اسپرسو

می‌دانید اولین جرعه اسپرسو شیر جو دوسر قهوه‌ای سرد استارباکس با فوم خامه شیرین وانیلی پر شده بود. این احساس لذت خالص؟ این مانیکور به شکل ناخن است. چرخش‌ های ظریف، ستاره‌ها ترکیبی رویایی است.

5. موکا یا فندقی

با اضافه کردن موجی از رنگ کاراملی، موکا یا فندقی بر روی هر ناخن، طعم قهوه سرد را به مانیکور فرانسوی سفید معمولی خود اضافه کنید. ظاهر نهایی بدون شک شیک است.

برچسب ها :

ناموجود