تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 13307

مانیکور قطرات شبنم فلورنس پیو در اسکار 2024 بسیار شیک بود

مانیکور قطرات شبنم فلورنس پیو در اسکار 2024 بسیار شیک بود

شما همیشه می‌ توانیم روی فلورنس پیو برای ارائه روی فرش قرمز حساب کنیم، و اسکار 2024 هم تفاوتی نداشت. او به هر فرش قرمزی که می رود، ظاهری به همان اندازه تجربی ارائه می دهد که مد مدرن است. در گلدن گلوب امسال، با یک لباس قرمز روشن بود. زیبایی اسکار امسال؟ رفتن به

شما همیشه می‌ توانیم روی فلورنس پیو برای ارائه روی فرش قرمز حساب کنیم، و اسکار 2024 هم تفاوتی نداشت. او به هر فرش قرمزی که می رود، ظاهری به همان اندازه تجربی ارائه می دهد که مد مدرن است. در گلدن گلوب امسال، با یک لباس قرمز روشن بود. زیبایی اسکار امسال؟ رفتن به ناخن های قطرات شبنم.

فلورنس در 10 مارس، در کنار بسیاری از بازیگران اوپنهایمر روی فرش قرمز مراسم اسکار 2024 رفت. این فیلم پرفروش درباره سازنده بمب هسته‌ ای برای 13 نامزدی در بزرگترین شب سینما از جمله جایزه بهترین فیلم نامزد شده بود. بدیهی است که برای ارج نهادن به این دستاورد، او با لباسی که ارزشش را دارد به فرش قرمز نشان می آید.

اگر چه لباس او لزوماً برای اوپنهایمر لباس شخصیتی نداشت، اما برای شاهزاده خانم ایرولان او در جهان تپه شنی عالی بود.

طرح دل‌ کور نقره‌ ای، انتزاعی نازک چند اینچ بالاتر از شانه‌ هایش قرار گرفتند. هنگامی که طرح به کمر رسید، به شکل موجی به سمت بیرون بود، در حالی که کاملاً با ظاهر قطره‌ ای آب پوشانده شده بود.

ناخن‌ های او شباهت‌ ها را بیشتر فروخت. همه آنها به شکل بادام با طول متوسط ​​مطابقت داشتند، سپس دارای تغییرات کمی متفاوت از طرح های قطره باران در بالا بودند. ناخن‌های پیو با همان رنگ و بافت مانیکور، با پایه‌ ای از رنگ سفید براق و شفاف شروع شد. سپس، در بالا، قطرات شبنم دایره ای شفاف، هر ناخن را از پایه تا نوک با قرار دادن اندکی متفاوت روی هر انگشت پوشانده است.

جواهرات بولگاری او و موهای بلوند به حال و هوای او چکه می‌ کرد. پیو موهایش را در قسمت کناری عمیق باز کرد و با موج های شل و کمی درهم و برهم به آن ها حالت داد. رنگ روشن مو با انعکاس بقیه ظاهر مطابقت داشت.

برچسب ها :

ناموجود