تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر : 12760

مانیکور فرانسوی پاستلی و رنگارنگ هیلی بیبر بسیار شیک است

مانیکور فرانسوی پاستلی و رنگارنگ هیلی بیبر بسیار شیک است

وقتی هیلی بیبر یک مانیکور دونات شفاف یا لعاب دار انجام نمی دهد، همیشه پای یک مانیکور فرانسوی در میان است. وقتی پای ناخن هایش به میان می آید او همه چیز است یا هیچ. هر زمان که او با رنگ بازی می کند، دوست دارد تا جایی که ممکن است بیشتر به ترکیب بیاورد

وقتی هیلی بیبر یک مانیکور دونات شفاف یا لعاب دار انجام نمی دهد، همیشه پای یک مانیکور فرانسوی در میان است. وقتی پای ناخن هایش به میان می آید او همه چیز است یا هیچ. هر زمان که او با رنگ بازی می کند، دوست دارد تا جایی که ممکن است بیشتر به ترکیب بیاورد برخی از چشم نواز ترین خلاقیت های او عبارتند از یک لحظه آبرنگی با آب نبات، ناخن های الهام گرفته از دستبند جذاب، مانیکور کراوات دار و ناخن های مار. با این حال، آخرین او ممکن است بهترین او باشد.

در 15 فوریه، بیبر یک تعداد عکس در اینستاگرامی منتشر کرد که در آن برخی از جشن های روز ولنتاین را که در آن شرکت کرده بود، به نمایش گذاشت.

تمام ناخن هایش با طول متوسط ​​و بادامی شکل بود که یک مانیکور فرانسوی پاستلی رنگارنگ بود، اما هر انگشتش متفاوت بود. صورتی او یک طرح قرمز و سفید چک شده داشت، مانند شیک ترین پتوی پیک نیک. آنها از ردیف های مربع نازک ساخته شده بودند و از قرمز گیلاسی به سفید برفی تبدیل شدند.

بقیه ناخن هایش بیشتر یک رنگ ثابت بود. انگشت اشاره‌ اش آبی آب‌ن باتی روشن بود به نوعی شبیه به رنگ شیر بلوبری، اما بیشتر پاستلی، و انگشت حلقه‌ اش رنگ زرد مایل به نارنجی رنگی داشت که ناخن‌ هایش را براق می‌ کرد.

انگشت اشاره و انگشت حلقه او هر دو طراحی محکمی داشتند. با این حال، متفاوت از طرف دیگر، این ها طرحدار بودند، نه تک رنگ. انگشت اشاره‌ اش طرحی آبرنگ با پوست مار با خطوط برنزه و زرد داشت. سپس، انگشت حلقه او تمام رنگ را به ارمغان آورد. در نوارهای عمودی که از بالا به پایین پوشیده شده بودند، رنگین کمانی از پاستیل ها از آبی تا قرمز وجود داشت. سپس، انگشت شست مانیکور را به پایان رساند رنگ آبی آبرنگی که ناخن را از نوک تا کوتیکول می پوشاند.

برچسب ها :

ناموجود