تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 12281

مانیکور فرانسوی مگان دی استالین یک ایده جذاب زمستانی است

مانیکور فرانسوی مگان دی استالین یک ایده جذاب زمستانی است

یک روز دیگر، یک مانیکور فوق العاده بلند دیگر از مگان دی استالین. سوپراستار رپ با ناخن های بلند آشناست. قد بلند او با رنگ مخملی قرمز، ترند جین تیره، و روکش پوست مار نقاشی شده است شما اسمش را بگذارید، او احتمالا آن را امتحان کرده است. آخرین ظاهر ناخن های بلند او؟ تطبیق

یک روز دیگر، یک مانیکور فوق العاده بلند دیگر از مگان دی استالین. سوپراستار رپ با ناخن های بلند آشناست. قد بلند او با رنگ مخملی قرمز، ترند جین تیره، و روکش پوست مار نقاشی شده است شما اسمش را بگذارید، او احتمالا آن را امتحان کرده است. آخرین ظاهر ناخن های بلند او؟ تطبیق یک کیف پول سفارشی با مانیکور سفارشی او.

در 25 ژانویه، خواننده رپ مگان دی استالین یک تعداد عکس اینستاگرامی را منتشر کرد که در آن تک آهنگ جدید خود “HISS” را تبلیغ می کرد. در این پست، نگاهی از نزدیک به ناخن‌ های فرنچ فوق‌ العاده بلند او و همچنین کیفی که بر اساس آن ساخته شده بود و لباسی که هر دو را با آن ست کرده بود، داشتیم.

البته چشم ما درست به دنبال ناخن هایش رفت. همانطور که امضای او است، آنها چندین اینچ طولانی تر از انگشتان واقعی او بودند. طراحی کلاسیک فرانسوی، ظاهر با پایه ای از آبی برقی روشن شروع شد. با ظاهری براق و درخشان، تا جایی که نوک انگشتان او به پایان می‌ رسید، پیش از توقف شدید و حرکت به سمت نوک ناخن ها ادامه یافت. ناخن های مگان یک شکل منحنی در اطراف پایه ایجاد می‌ کردند و تقریباً آن را قاب می‌ کردند، قبل از اینکه با رنگ آبی روشن به سمت انتهای مربع ادامه داشته باشد.

او برای نشان دادن این ظاهر، آن را در حالی که کیف دافلی سفارشی و مونوگرام لویی ویتون خود را در دست داشت، مدل کرد. رنگ دقیقاً با مانیکور او مطابقت داشت، قسمت عمده کیف همان آبی برقی پایه ناخن هایش بود. در سایه‌ های عمیق‌ تر نقاشی شده بودند.

او علاوه بر لحظه ست شدن، موهای بلوند یخی با رنگ سرد هم پوشید. از پهلو جدا شده بود، با امواج روان و شل و فرها به سمت شکمش می افتاد. آرایش زرق و برق دار به اندازه ناخن های بلند مگان است، بنابراین مطمئناً آرایش او به کمال رسیده است. نگاه دقیق و پیچیده چشم در کانون توجه بود. با چشمی ملایم، قهوه ای رنگ و دودی شروع شد، سایه چشم او تا چشم گربه ای بلند و نوک تیزش ترکیب شد. مژه های بلند و براق، لب های براق و چهره ای مات، جذابیت او را به پایان رساندند.

لباس آخرین تکه پازل بود. با رنگی مشابه موهای نقره ای او،اکسسوری ها یک زنجیره مار ضخیم و یخ زده و دو حلقه هماهنگ کننده ظاهر را به پایان رساندند.

برچسب ها :

ناموجود