تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 12307

مانیکور فرانسوی شیری داکوتا جانسون شیک و کلاسیک است

مانیکور فرانسوی شیری داکوتا جانسون شیک و کلاسیک است

هیچ کس به اندازه داکوتا جانسون لحظه های تاک شوی نمادین ندارد. در 22 ژانویه، این بازیگر در نمایش امشب با جیمی فالون آمد تا آخرین فیلم خود، مادام وب را تبلیغ کند، جایی که او در کنار سیدنی سوئینی در یک پیچ جدید در یک داستان کلاسیک مرد عنکبوتی بازی می کند. او با

هیچ کس به اندازه داکوتا جانسون لحظه های تاک شوی نمادین ندارد. در 22 ژانویه، این بازیگر در نمایش امشب با جیمی فالون آمد تا آخرین فیلم خود، مادام وب را تبلیغ کند، جایی که او در کنار سیدنی سوئینی در یک پیچ جدید در یک داستان کلاسیک مرد عنکبوتی بازی می کند.

او با لباس مشکی کوچک در این مورد کوتاه و همراه با جوراب شلواری مشکی شفاف و چوکر سنگهای قیمتی یک مانیکور به همان اندازه کلاسیک پوشیده بود.

مانیکور جانسون بلند و بادامی شکل بود. مانند یک مانیکور فرانسوی کلاسیک، پایه ای بسیار شبیه به رنگ طبیعی ناخن های او و نوک آن کاملاً سفید بود. با این حال، از آنجایی که این یک لحظه شیری بود، نوک آن بیشتر محو شده بود و کمتر مشخص بود باعث ایجاد یک جریان مبهم و آمبره از پایه صورتی خنثی به نوک سفید شد.

آرایش و موهای او ظاهر را به پایان رساند. موهای بلند قهوه ای اش را وسط باز کرد و چتری هایش به مژه هایش چسبیده بود. از ریشه تا انتها، موهای او موج های درخشانی را تشکیل می دادند. سپس، او گلم را با پوستی براق و درخشان، لب‌ های طبیعی، کمی خط چشم تیره و مژه‌ های بلند و پر پشت حفظ کرد.

خوشبختانه، برای تکرار ناخن های شیری او نیازی به حضور در تاک شو ندارید. بعلاوه، ما شما را با گام به گام تحت پوشش قرار می دهیم تا آن را به خوبی انجام دهید.

ابتدا برای آماده سازی ناخن های خود، لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس، قبل از صاف کردن سطح و استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید.

پس از آماده شدن، نوبت به رنگ می رسد. شما می خواهید با پایه شروع کنید. برای به دست آوردن همان اثر جانسون، ابتدا با ایجاد نوک فرانسوی کوچک شروع کنید. از آنجایی که این یک ظاهر محو خواهد شد، نیازی به کامل بودن آن نیست، اما تمام تلاش خود را بکنید تا آن را حتی روی هر ناخن قرار دهید.

سپس، روی تخت و نوک آن، با یک لاک سفید شیری رنگ کنید و بگذارید خشک شود. نکته نهایی دو لایه کت رویه با براقیت بالا است. آن وقت ناخن های شما شایسته برنامه آخر شب تلویزیون خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود