تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 12801

مانیکور فرانسوی سیدنی سوئینی تغییر زیبایی در کلاسیک است

مانیکور فرانسوی سیدنی سوئینی تغییر زیبایی در کلاسیک است

یک چیز در مورد سیدنی سوئینی؟ او به مانیکور کلاسیک فرانسوی تغییر می دهد. چه با جواهرات ریز پنهان، افزودن کریستال های سه بعدی، نکات انتزاعی، یا به سادگی تعویض نوک سفید ناخن ها با رنگ شکلاتی. همیشه چیزی بیش از آنچه در نظر می رسد در ناخن های فرانسوی او وجود دارد. بنابر این،

یک چیز در مورد سیدنی سوئینی؟ او به مانیکور کلاسیک فرانسوی تغییر می دهد. چه با جواهرات ریز پنهان، افزودن کریستال های سه بعدی، نکات انتزاعی، یا به سادگی تعویض نوک سفید ناخن ها با رنگ شکلاتی. همیشه چیزی بیش از آنچه در نظر می رسد در ناخن های فرانسوی او وجود دارد. بنابر این، به طور طبیعی، برای آخرین حضورش در فرش قرمز، او با برداشتی جدید از مانیکور فرانسوی، راه خودش را دنبال کرد.

در 18 فوریه، سوئینی روی فرش قرمز جوایز منتخب پیپل در کنار افرادی مانند بیلی آیلیش و مگان فاکس رفت و قبل از رفتن به داخل، جایی که برای بازی در فیلم پرطرفدار ( رام هر کسی جز تو ) نامزد جایزه بهترین ستاره فیلم کمدی سال شد. بدیهی است که او باید با سبکی به نمایش می‌ آمد.

هر یک از ناخن‌ های سوئینی که توسط مانیکوریست مورد علاقه‌ اش، زولا گانزوریگت انجام شد، با یک مانیکور فرانسوی کاملا کلاسیک شروع شد. تمام ناخن‌ هایش با همان پایه صورتی ملایم مطابقت داشت که از کوتیکول‌ هایش تا جایی که ناخن‌ هایش از جلوی انگشتانش امتداد پیدا کرد ادامه داشت. سپس، در انتهای نوک‌های بادامی شکل با طول متوسط، به سرعت به نوک سفید روشن تبدیل شدند تا ظاهر فرانسوی را تکمیل کنند.

با این حال، گانزوریگت به همین جا بسنده نکرد. در روکشی مشابه را با یک روکش کرومی روشن تکمیل کرد تا چیزی که او آن را «فرنچ وانیلی» می‌ نامید ایجاد کند.

سوئینی، یک لباس مجلسی کاملا قرمز پوشیده بود که حال و هوای سوپر مدل دهه 90 را می‌ داد. یقه ی آویزان فرورفته به شکل ظاهری در سطح زمین جاری می شد.

میکاپ آرتیست سوئینی، ملیسا هرناندز، که با موهای بلوند مشخص خود در قسمت میانی موج دار و روان قاب شده است، جلوه ای از زرق و برق گرانج را به چشمان این بازیگر اضافه کرده است. هر دو خط آب بالایی و پایینی او کاملاً با آستر مشکی تیره پوشانده شده بودند و چشمان آبی او را برجسته می کرد.

برچسب ها :

ناموجود