تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 10502

مانیکور فرانسوی سلنا گومز بسیار فانتزی و شیک به نظر می رسد

مانیکور فرانسوی سلنا گومز بسیار فانتزی و شیک به نظر می رسد

همه ما تا به حال می دانیم که اگر مانیکور سلنا گومز باشد، فوق العاده است. این سوپر استار همیشه رنگ‌ آمیزی عالی روی ناخن‌ هایش دارد. آخرین و بهترین ترندها را امتحان می‌ کند و در عین حال چند مورد را خودش ایجاد می‌ کند. او همه چیز از کروم، دیسکوی آدامس، و مانیکور

همه ما تا به حال می دانیم که اگر مانیکور سلنا گومز باشد، فوق العاده است. این سوپر استار همیشه رنگ‌ آمیزی عالی روی ناخن‌ هایش دارد. آخرین و بهترین ترندها را امتحان می‌ کند و در عین حال چند مورد را خودش ایجاد می‌ کند. او همه چیز از کروم، دیسکوی آدامس، و مانیکور ژله گیلاسی را پوشیده است. آخرین ظاهر ناخن های او؟ بازگشتی به اوایل دهه 2000.

در 19 نوامبر، سلنا گومز به طور مجازی در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد 2023 شرکت کرد تا جایزه خود را برای “آهنگ برتر افروبیتس” برای همکاری با هنرمند نیجریه ای ریما، دریافت کند. برای دریافت جایزه، او یک لباس گلدار قلاب‌ بافی پوشیده بود، موهایش را صاف کرده بود، و دلیل اینکه همه ما اینجا هستیم، مانیکور فرانسوی شیک او بود.

سلنا به مانیکوریست خود، تام باچیک، روی آورد تا مانیکور خود را برای لحظه زیبا بسازد.

نه چندان فرانسوی های خاموش و مینی که تا کنون در دهه 2020 حاکم بوده است. این مانیکور فرانسوی فراخوانی بود به اوایل دهه 2000. ناخن‌ هایش با قد متوسط ​​و مربع، تختی به رنگ صورتی ملایم و براق داشت. به‌ جای رنگ کرم 2023، نوک آن به رنگ سفید روشن بود و قبل از لبه مربعی تیز، یک یا دو اینچ از انگشت او فاصله داشت.

او ناخن ها را با ظاهر زیبایی مینیمالیستی ترکیب کرد تا تمرکز روی لباس رنگارنگ خود را حفظ کند. موهایش در یک پونی بلند بود. برای آرایش، او پوست خود را با لب های طبیعی گرم نگه داشت.

اگر مانیکور فرانسوي درشت او را ديديد و هوس كرديد كه ظاهر فرنچ او را در انگشتان خود جا بيندازید، نگران نباشيد. ما شما را با گام به گام تحت پوشش قرار می دهیم.

ابتدا باید لاک باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید. سپس سطح ناخن های خود را صاف کنید تا بستری یکدست داشته باشید و لایه ای از کت پایه مورد علاقه خود را بمالید.

سپس، کل ناخن را به رنگ پایه خود رنگ کنید. برای مطابقت با سلنا، از صورتی کمرنگ استفاده کنید. سپس، پس از خشک شدن، نوک آن را با یک تکه نوار مشخص کنید و روی آن را با یک لاک سفید روشن رنگ کنید، و بگذارید خشک شود.

حالا شما هم یک مانیکور فرانسوی مینیمال شیک خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود