تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 12377

مانیکور فرانسوی سابرینا کارپنتر یک طرح عاشقانه زیبا است

مانیکور فرانسوی سابرینا کارپنتر یک طرح عاشقانه زیبا است

سابرینا کارپنتر ستاره سابق دیزنی از زمانی که دوران کودکی خود را رها کرد و تبدیل به یک ستاره کامل پاپ شد، سبک بسیار متمایز و نمادین است. بیش از حد زنانه، به صورتی فکر کنید. این یک زیبایی شناسی است که به ناخن های او نیز کشیده می شود. کارپنتر یکی از اولین پذیرندگان

سابرینا کارپنتر ستاره سابق دیزنی از زمانی که دوران کودکی خود را رها کرد و تبدیل به یک ستاره کامل پاپ شد، سبک بسیار متمایز و نمادین است. بیش از حد زنانه، به صورتی فکر کنید. این یک زیبایی شناسی است که به ناخن های او نیز کشیده می شود. کارپنتر یکی از اولین پذیرندگان روند ناخن های شیر بلوبری بود و مانیکور های زنانه مانند “پری فرانسوی” را دوست دارد. با این حال، آخرین مانیکور او بسیار بامزه و یک طرح عاشقانه زیبا است.

در 30 ژانویه، کارپنتر یک استوری سریع در اینستاگرام منتشر کرد که در آن ناخن‌ هایش را با آهنگ «پر» به نمایش گذاشت.

هر یک از ناخن های شاهزاده خانم پاپ با همان شکل و طرح مطابقت داشت. طول متوسط ​​و بادامی شکل، نوک ناخن های فرانسوی که هر کدام با پایه ای فوق العاده براق شروع شده اند. رنگی شبیه به آنچه که ناخن های طبیعی او به نظر می رسید، فقط با کوچکترین ته رنگ صورتی، پایه تا جایی که ناخن هایش از انگشتانش امتداد یافته بود ادامه داشت. به محض رسیدن، نوک ها به شکل دایره ای در اطراف پایه تشکیل می شوند. نوک های فرانسوی با رنگ قرمز براق پوشیده شده بودند که به اندازه کافی روشن نبود که به رنگ گیلاسی باشد، اما همچنین به اندازه کافی تیره نبود که به رنگ شرابی قرمز باشد.

اگر بخواهیم رنگ قرمز پر طرفداری را انتخاب کنیم که نزدیک‌ ترین رنگ به آن است به نظر می‌ رسد انتخاب‌ های بی‌ پایانی در رنسانس قرمز اجتناب‌ ناپذیر مد و زیبایی وجود دارد. می‌ توانیم بگوییم که نزدیک‌ ترین رنگ قرمز کرن بری است که در سلنا گومز و موارد دیگر دیده شده است.

خوشبختانه، بازسازی مانیکور فرانسوی کرن بری در خانه بسیار آسان است. به علاوه، احتمالاً همه چیزهایی را که نیاز دارید از قبل در مجموعه خود دارید.

ابتدا، مانند هر مانیکور دیگری، هر لاک ماندگاری را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید این زمان برای اعمال هر گونه نوک یا فشار دادن است. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

سپس، نوبت به رنگ می رسد. برای پایه، می‌ توانید از سایه براق خنثی استفده کنید، صبر کنید تا لایه پایه خشک شود، سپس شکل نوک فرانسوی خود را با نوار بسازید. با تمام شدن شکل، رنگی مورد نظر خود را روی قسمت بالا بکشید، نوار را پوست بگیرید و بگذارید خشک شود. سپس با یک تاپ کت با براق تمام کنید و با شاهزاده خانم پاپ هماهنگ خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود