تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
کد خبر : 6782

مانیکور فرانسوی ریحانا یک ترند شگفت انگیز ناخن امسال خواهند بود

مانیکور فرانسوی ریحانا یک ترند شگفت انگیز ناخن امسال خواهند بود

ریحانا همیشه از علاقمندان به مد روز شناخته شده است، بنابراین کاملاً منطقی است که او خودش وارد این بازی شود. در 8 آگوست، او جذاب‌ ترین مانیکور فرانسوی را با استایل خود ترکیب کرد. او لباس جدید بارداری مشکی، گوشواره های الماس، حلقه های طلایی، چتری های صاف می پوشد. او به دنبال آرایش

ریحانا همیشه از علاقمندان به مد روز شناخته شده است، بنابراین کاملاً منطقی است که او خودش وارد این بازی شود. در 8 آگوست، او جذاب‌ ترین مانیکور فرانسوی را با استایل خود ترکیب کرد.

او لباس جدید بارداری مشکی، گوشواره های الماس، حلقه های طلایی، چتری های صاف می پوشد. او به دنبال آرایش ملایم تری با رژگونه هلویی و لب های گیلاسی کولای روشن رفت.

ریحانا همه چیز را با ذره ای از زرق و برق انجام می دهد، بنابراین این واقعیت که او در حالی که یک مانیکور بلند و زیبا داشت، کودک خود را در آغوش گرفته بود. مانیکور فرانسوی ریحانا به شکل مربعی متوسط ​​و بلند است و دارای پایه ناخن ابری شفاف و تقریباً سفید است.

در مورد نوک ناخن های او، آنها به رنگ سفید مات تری نشان داده می شوند و یک طرح فرانسوی با تمرکز ملایم ایجاد می کنند. مانیکور او با روند مانیکور فرانسوی خاموش حاکم، همراه با روند رویایی ناخن ابری مطابقت دارد.

بازسازی مانیکور فرانسوی ریحانا بسیار ساده است: ابتدا، اطمینان حاصل کنید که ناخن‌ های شما صاف شده و سوهان‌ خورده شده‌ اند، زیرا کلید درخشندگی بالا مانند این مانیکور یک پایه بدون برجستگی است. در مرحله بعد، یک لایه پایه پر کننده بزنید، و سپس آن را با یک یا دو لاک ناخن نیمه شفاف برای این مانیکور ظریف دنبال کنید.

برای ایجاد یک نوک ناخن زیبا، از رنگی استفاده کنید که کمی مایل به سفید است. می‌ توانید از قلم مو یا نوار طراحی فرانسوی برای رنگ آمیزی نوک آن استفاده کنید. همیشه مطمئن شوید که بین کت‌ ها زمان بگذارید تا یک روکش بدون درز داشته باشید. در نهایت، ظاهر خود را با یک تاپ کت براق کامل کنید.

برچسب ها :

ناموجود