تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 5626

دوآ لیپا مانیکور فرانسوی (باربی) را ترند جدید تابستان می کند

دوآ لیپا مانیکور فرانسوی (باربی) را ترند جدید تابستان می کند

روند باربیکور به اوج خود رسیده است: باربی گرتا گرویگ به طور رسمی نمایش داده شد، و بازیگران فیلم و داغ ترین ستاره های هالیوود همگی جمع شدند تا بهترین ظاهر صورتی خود را به نمایش بگذارند. البته، وقتی به این فکر می کنید که در فیلمی که به عروسک نمادین باربی اختصاص دارد چه

روند باربیکور به اوج خود رسیده است: باربی گرتا گرویگ به طور رسمی نمایش داده شد، و بازیگران فیلم و داغ ترین ستاره های هالیوود همگی جمع شدند تا بهترین ظاهر صورتی خود را به نمایش بگذارند. البته، وقتی به این فکر می کنید که در فیلمی که به عروسک نمادین باربی اختصاص دارد چه بپوشید، احتمالاً به رنگ صورتی فکر می کنید. اما از طرف دیگر،دوآ لیپا با لباسی نقره‌ای رنگی که او را شبیه یک پری دریایی تیره می‌کرد، وارد شد. با این حال، او راهی پیدا کرد تا رنگ گلگون را در ظاهرش به عنوان مانیکور فرانسوی باربی بسازد.

در 9 جولای ، دوآ لیپا با یک لباس بدون آستین سفارشی بوتگا ونتا، به اولین نمایش باربی در لس‌آنجلس رسید (مناسب، همانطور که لیپا نقش باربی پری دریایی را در فیلم بازی می‌کند). این لباس شفاف دارای پشتی کم است و با کریستال ها به گونه ای تزیین شده است که آن را مانند یک تور ماهی براق جلوه می دهد. استایلیست او لورنزو پوسوکو با کفش های پاشنه دار نقره ای نوک تیز و جواهرات تیفانی این ظاهر را تزئین کرده است.

در حالی که لباس او قسمت “پری دریایی” باربی او را تا یک سه راهی داشت، مانیکوریست لیپا یک مانیکور فرانسوی باربی ایجاد کرد که نقش او را به عنوان یک عروسک تثبیت کرد. کیم تروونگ، مانیکوریست مشهور، می‌گوید: «ما می‌خواستیم یک مانیکور فرانسوی دو رنگ خیره‌کننده برای دوآ لیپا ایجاد کنیم، که جوهر باربی را به تصویر بکشد.

لیپا مسیر همیشگی زیبایی و مد خود را طی کرد . آرایشگر قدیمی لیپا، سامانتا لاو، برای او پوست برنزی و شبنم دار ایجاد کرد و سپس یک لب مات به آرایش او اضافه کرد. ژسوس گوئررو، آرایشگر، قسمت میانی و چتری‌های براق مک‌دونالد را نشان می‌دهد، و سپس با اضافه کردن امواج ملایم در طول موهایش، تم پری دریایی را حفظ کرد.

آن را به لیپا بسپارید تا در قیافه ای ظاهر شود که فریاد می زد: “من باربی پری دریایی هستم!

برچسب ها :

ناموجود