تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 4370

جنیفر لوپز ترند مانیکور فرانسوی شیری را امضا کرد

جنیفر لوپز ترند مانیکور فرانسوی شیری را امضا کرد

این روزها کلمه “آیکون” بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اما در اصل کلمه ای عالی برای توصیف جنیفر لوپز است. در این مرحله، جی لو بر چندین صنعت، از جمله – اما نه محدود به – فیلم، موسیقی، زیبایی و حتی مد تسلط داشته است. جی لو با جدیدترین فیلمش، مادر، هیچ نشانه ای

این روزها کلمه “آیکون” بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اما در اصل کلمه ای عالی برای توصیف جنیفر لوپز است. در این مرحله، جی لو بر چندین صنعت، از جمله – اما نه محدود به – فیلم، موسیقی، زیبایی و حتی مد تسلط داشته است. جی لو با جدیدترین فیلمش، مادر، هیچ نشانه ای از توقف نشان نمی دهد و سبک بی عیب و نقص او نیز در نوسان کامل باقی می ماند. مدرک؟ خوب، این در آخرین مانیکور فرانسوی شیری او است.

جی لو یک سلفی در توییتر منتشر کرد که یک لباس ماکسی گلدار آبی و سفید اثیری با دامن پلکانی و سیلوئت بیرون از شانه پوشیده بود. این لباس دارای آستین‌های پف‌کرده با آرنج بود و این لباس را با لباس‌های آفتابی هوانوردی قهوه‌ای آینده‌نگر، کیف دستی سفید و برج‌های پلت‌فرم سفید بنددار ترکیب می‌کرد. اوه، و هیچ ظاهری برای ستاره بدون امضای J.Lo Glow کامل نخواهد بود.

تمام ظاهر او شیک ، و با ناخن های فرانسوی شیری او کاملاً مطابقت دارند. او ناخن‌هایش را به‌جای ناخن‌های تابوت‌شکل بلندتری که در چند هفته گذشته می‌پوشید، کوتاه‌تر و به شکل مربع نرم می‌پوشید. ناخن‌های او پایه‌ای شفاف شیری به‌علاوه یک نوک فرانسوی دارند.

ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که مانیکوریست قدیمی جی لو، تام باچیک، پشت این آرایش ناخن بوده است. اما هنوز نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. آمادگی برای مانیکور فرانسوی شیری بسیار مهم است، و باچیک گفت: “برای اینکه مانیکور به بهترین شکل ظاهر شود، آماده سازی مناسب بهترین پایه را برای ایجاد ظاهر دلخواه فراهم می کند.” باچیک ابتدا به آرامی کوتیکول ها را به عقب هل می دهد و سپس از سوهان ناخن برای فرم دادن به ناخن استفاده می کند. پس از آن، بستر ناخن را صاف کنید تا صاف و بدون برآمدگی ظاهر شود.

سپس یک لاک ناخن سفید فرانسوی و یک لاک سفید نیمه شفاف بگیرید. باچیک می‌گوید: «کلید این ظاهر این است که ابتدا خط سفید فرانسوی را اعمال کنید، سپس استفاده از رنگ « شیری» رو به بالا ایجاد کنید که برای تکمیل ظاهر ناخن کمک می‌کند. “اگر می خواهید ظاهری تیره تر داشته باشید، از یک اسفنج آرایشی یا اعمال کننده سایه چشم اسفنجی استفاده کنید تا خط سفید خود را درست در امتداد لبه یا نوک ناخن خود اعمال کنید.” باچیک به شما پیشنهاد می کند که با یک تاپ کت با درخشندگی بالا کا را تکمیل کنید و هر سه روز یکبار تاپ کت را دوباره بمالید تا درخشندگی مانیکور خود را تازه کنید.

برچسب ها :

ناموجود