تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 11903

مانیکور فرانسوی جنیفر لوپز به فرش قرمز درخشش می بخشد

مانیکور فرانسوی جنیفر لوپز به فرش قرمز درخشش می بخشد

در هر فصل جوایز، همیشه می‌ شود روی گروه خاصی از افراد مشهور درجه یک حساب کرد که بدون توجه به اینکه نامزد شده باشند یا نه. جنیفر لوپز همیشه یکی از آن‌ ها بوده است و سبک خود را به گرمی، اسکار، مت گالا و البته گلدن گلوب آورده است. گلدن گلوب 2024 تفاوتی

در هر فصل جوایز، همیشه می‌ شود روی گروه خاصی از افراد مشهور درجه یک حساب کرد که بدون توجه به اینکه نامزد شده باشند یا نه. جنیفر لوپز همیشه یکی از آن‌ ها بوده است و سبک خود را به گرمی، اسکار، مت گالا و البته گلدن گلوب آورده است. گلدن گلوب 2024 تفاوتی نداشت.

برای اولین نمایش جوایز مهم سال، لوپز روی فرش والسی شد و با لباس زیبا و سفارشی نیکول فلیسیا کوتور که پر از درام بود عکس گرفت. با این حال، مجلل با ظاهر گلدار که خیره کننده بود. از شانه های او شالی بود که از پارچه رز سه بعدی در اندازه ها و اشکال مختلف تشکیل شده بود.

اما، هنگامی که نگاه از لباس برداشته می شد، این مانیکور او بود که به اندازه لباس مجلسی او شایسته توجه است. اگر به اندازه ما به مانیکور لوپز توجه کنید، متوجه خواهید شد که او عملاً شیفته ناخن های طبیعی و برنزه است.

هر یک از ناخن های لوپز با طول متوسط، مربع شکل و مانیکور فرانسوی مطابقت داشت. پایه ظاهر ناخن ها او مانند هر مانیکور فرانسوی کلاسیک بود: فوق العاده براق، و رنگ مشابه ناخن های طبیعی او. نکات جایی هستند که همه چیز هیجان انگیز است که هر یک از آنها رنگ طلای خاموش داشتند که براق بوند.

بدیهی است که موها و آرایش او به همان اندازه عالی بود. لوپز موهایش را از پهلو باز کرده بود و روی شانه اش کشیده بود. استایل قدیمی هالیوود پر از فرهای مواج و درخشش بود که فریم مناسبی را برای آرایش او فراهم می کرد. گلم جی لو پایه ای عالی، درخشان و آبدار داشت که با رژگونه صورتی و زیر چشم روشن به آن رنگ اضافه کرد. مژه‌ های بلند و پر پشت، و البته جواهرات زیبا، که او ظاهر خود را با آنها تکمیل کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود