تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 12821

مانیکور فرانسوی جدید سلنا گومز بسیار شیک و کلاسیک است

مانیکور فرانسوی جدید سلنا گومز بسیار شیک و کلاسیک است

از سال جدید، سلنا گومز یک مانیکور جدید برای مطابقت با هر استایل جدیدش داشته است. او سال را در گلدن گلوب با ناخن‌ های چرمی برجسته آغاز کرد و با مانیکور گیلاسی مشکی مد روز، رگه‌ های تیره را در امی حفظ کرد. پس از نشان دادن جایزه، او برای سرگرمی های بهاری با

از سال جدید، سلنا گومز یک مانیکور جدید برای مطابقت با هر استایل جدیدش داشته است. او سال را در گلدن گلوب با ناخن‌ های چرمی برجسته آغاز کرد و با مانیکور گیلاسی مشکی مد روز، رگه‌ های تیره را در امی حفظ کرد. پس از نشان دادن جایزه، او برای سرگرمی های بهاری با ناخن های بنفش پاستلی کنار رفت.. آخرین مدل ناخن او در سال جاری؟ یک مانیکور فرانسوی کلاسیک.

در 17 فوریه، تام باچیک، هنرمند ناخن گومز، عکسی از آخرین کار خود در مورد این سوپر استار منتشر کرد. این موزیک ویدیوی «Love On» که قرار است در 22 فوریه پخش شود، ساخته شده است، این مدل ناخن یک مانیکور فرانسوی عالی برای آهنگ او است که از بازدید اخیر از پاریس الهام گرفته شده است.

در حالی که گومز معمولاً به سراغ ناخن هایی با طول متوسط ​​و بادامی می رود، اما این بار با یک فرم مربعی صاف انتخاب می شود. هنوز طول متوسط ​​ناخن ها با یک لایه پایه صورتی ملایم شروع شد. صورتی طبیعی و دلپذیر، تا جایی که ناخن‌ هایش کشیده می‌ شد و تا قسمت بیرونی ناخن او ادامه یافته و سپس نوک‌ های ضخیم را تشکیل می‌ دهند.

گومز برای اینکه با ناخن‌ ها استایل زیبایی داشته باشد، یک لباس جذاب و زیبا پوشید که حال و هوای دختر فرانسوی را نمایان می کرد. او یک لباس مشکی پف دار پوشیده بود. آستین‌ هایش حالت پف کرده‌ ای داشت. یقه سفیدش از روی لباس بیرون زده بود که با یک پاپیون مشکی درخشان تزئین شده بود.

البته آرایش هم به همین زیبایی بود. پوست گومز که در زیر یک باب کمی موج دار و چتری های نازک قرار گرفته بود، براق و هیدراته بود. لب‌ هایش سایه‌ های مرجانی بود که برافروختگی رژگونه‌ اش را تحسین می‌ کرد. سپس، چشمان او گلم را با خطوط آب خطی، مژه‌ های ژولیده و کمی چشم دودی به پایان رساند.

خوشبختانه، کپی کردن مانیکور فرانسوی سلنا گومز به اندازه کافی آسان است.

ابتدا، مانند هر ظاهر ناخن، لاک باقی مانده را با پاک کننده پاک کنید. سپس، ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

می‌توانید کت پایه را همانطور که هست بگذارید، یا یک سایه براق خنثی انتخاب کنید. در هر صورت، صبر کنید تا لایه پایه خشک شود، سپس شکل نوک فرانسوی خود را با نوار بسازید. با تمام شدن شکل، رنگ مورد علاقه خود را روی قسمت بالا بکشید، نوار را پوست بگیرید و بگذارید خشک شود. سپس، با یک تاپ کت براق تمام کنید، و به همان اندازه پاریسی خواهید بود.

برچسب ها :

ناموجود