تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 12960

مانیکور صورتی مارگو رابی الهام گرفته از زیبایی باربی است

مانیکور صورتی مارگو رابی الهام گرفته از زیبایی باربی است

سال باربی به فصل جوایز باربی کشیده شده است، زیرا این فیلم پیشگامانه در هر مراسم مهمی در این فصل نامزد شده است. چه کسی آنجا نماینده است؟ این کسی نیست جز خود باربی، مارگوت رابی، که برای قدردانی از نقش تعیین کننده حرفه خود، از فرش قرمز به فرش قرمز دیگر رژه رفته است.

سال باربی به فصل جوایز باربی کشیده شده است، زیرا این فیلم پیشگامانه در هر مراسم مهمی در این فصل نامزد شده است. چه کسی آنجا نماینده است؟ این کسی نیست جز خود باربی، مارگوت رابی، که برای قدردانی از نقش تعیین کننده حرفه خود، از فرش قرمز به فرش قرمز دیگر رژه رفته است. او دویدن خود را در گلدن گلوب با ادای احترام به باربی سوپر استار 1977 آغاز کرد. اخیراً او در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما با یک مانیکور کاملاً به سبک باربی شرکت کرد.

روز شنبه، 24 فوریه، رابی روی فرش قرمز جوایز معتبر SAG در کنار بازیگرانی مانند جنیفر آنیستون، آیو ادبیری، سلنا گومز و غیره رفت. اگر چه رابی به‌ عنوان مجری با همبازی باربی‌ اش، آمریکا فررا روی صحنه رفت، اما در فرش قرمز بود که نگاه ها به لباس‌ و مانیکور او افتاد.

برای همراهی با مینی لباس مشکی شیاپارلی که توسط اندرو موکامال طراحی شده است، بتینا گلدشتاین، ناخن‌ کار رابی، تا حدودی از ظاهر صورتی کمان مانندی که تمام سمت چپ بدن بازیگر را گرفته است، الهام گرفته است. اما مهمتر از همه، او همچنین از کفش های ژله ای نمادین عروسک الهام گرفته بود.

تمام ناخن‌ های رابی با شکل طبیعی کوتاهی که به سختی از انگشتانش امتداد می‌ یافت، مطابقت داشت. در بالای آن، رنگ صورتی بازیگوش قرار داشت که ظاهری ژله‌ ای شفاف داشت که همچنان به ناخن‌ های زیرین او اوج می‌ داد. تقریباً دقیقاً با رنگ صورتی روی لباس او مطابقت داشت، این سایه صورتی روشن بود که به خوبی با ته‌ رنگ‌ های پوست او همخوانی داشت.

اگر چه مانیکور در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما گلدشتاین در واقع به طور سفارشی رنگ را برای این رویداد با تمام محصولات شانل ایجاد کرده است.

برچسب ها :

ناموجود