تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر : 12237

مانیکور صورتی تند تیلور سوئیفت برای شب دخترانه عالی است

مانیکور صورتی تند تیلور سوئیفت برای شب دخترانه عالی است

وقتی نوبت به مانیکور تیلور سوئیفت می رسد، او دوست دارد با درخشش خود را سرگرم کند، اما تمایل دارد همه چیز را ساده نگه دارد. در گلدن گلوب، او با زرق و برق بازی کرد اما آن را با رنگی شفاف ست کرد. جدید ترین مانیکور او؟ از نظر درخشش شبیه آنهاست، اما در

وقتی نوبت به مانیکور تیلور سوئیفت می رسد، او دوست دارد با درخشش خود را سرگرم کند، اما تمایل دارد همه چیز را ساده نگه دارد. در گلدن گلوب، او با زرق و برق بازی کرد اما آن را با رنگی شفاف ست کرد. جدید ترین مانیکور او؟ از نظر درخشش شبیه آنهاست، اما در رنگی که معمولاً از او نمی‌ بینیم.

در 23 ژانویه، سوئیفت سوپر استار پاپ به همراه دوست و همکارش بریتنی ماهومز، از رستوران محبوب مشهور Nobu خارج شد. البته، برای صرف ناهار در یکی از شیک ترین رستوران های نیویورک، او مجبور شد برای این مناسبت لباس شیک بپوشد. کاری که او انجام داد، با پوشیدن لباس تک رنگ مشکی و ناخن های صورتی در نوک انگشتانش.

ناخن‌ های او درخشان‌ ترین بخش لباس مشکی او بود. ناخن‌ های سوئیفت کوتاه و مربع‌ شکل، با همان پایه صورتی تند مطابقت داشت. به طور قانونی رنگ آدامس حبابی، رنگ روشن از طریق مشخصات سفید بزرگ زرق و برق در بالا به اوج خود رسید. طرح زرق و برق هر ناخن کمی متفاوت از بقیه بود، برخی با توده های بزرگ، برخی دیگر با یک یا دو تکه، اما همه آنها دارای ذرات براق سفید ضخیم بودند که تقریباً به نظر می رسید چرخشی از سفید در صورتی باشد.

برای همراهی با مانیکور، سوئیفت یک مینی لباس آستین بلند مشکی پوشیده بود که روی جوراب شلواری مشکی شفاف قرار گرفته بود. برای اکسسوری کردن، او یک کمربند طلایی و یک گردنبند طلا انداخت و با چکمه های مشکی ظاهر را زیباتر کرد.

برای جذابیت، او موهایش را به صورت کشی محکم بسته بود و اجازه می داد چتری هایش آزاد بماند. سوئیفت یک رژ لب قرمز مرجانی زده بود که کمی با زرشکی معمولی اش متفاوت بود.

خوشبختانه برای شما، برای ایجاد مانیکور صورتی چرخشی، براق و حبابی، نیازی به رزرو در Nobu ندارید. به علاوه، ما تمام مراحلی را که برای رسیدن به آن کامل نیاز دارید، به شما ارائه می کنیم.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. قبل از اینکه با بیس کت مورد علاقه خود وارد شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح را صاف کنید تا یک بوم یکدست شود.

سپس، وقت آن است که سایه صورتی حباب دار مورد علاقه خود را انتخاب کنید. دو تا سه لایه روی هر ناخن بکشید، سپس هر زرق و برقی را که در دوست دارید بگیرید و روی هر ناخن بکشید. پس از خشک شدن، روی تاپ کت مورد علاقه خود را رنگ کنید و حالا شما با ستاره پاپ سوئیفت هماهنگ خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود