تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 9118

مانیکور صدف داو کامرون جالبترین مانیکور پاییز تا کنون است

مانیکور صدف داو کامرون جالبترین مانیکور پاییز تا کنون است

داو کامرون این خواننده، بازیگر و محرک مد، حال و هوای هیجان‌ انگیز خود را در مجموعه‌ ای از جذاب‌ ترین چهره‌ های پاییز، لحظات آرایش رنگارنگ و ناخن‌ های صدفی انتزاعی به عکاسی اضافه کرد. یک نگاه به اینستاگرام کامرون نشان می‌ دهد که او با مد های آوانگارد یا لحظات زیبایی بیگانه نیست.

داو کامرون این خواننده، بازیگر و محرک مد، حال و هوای هیجان‌ انگیز خود را در مجموعه‌ ای از جذاب‌ ترین چهره‌ های پاییز، لحظات آرایش رنگارنگ و ناخن‌ های صدفی انتزاعی به عکاسی اضافه کرد.

یک نگاه به اینستاگرام کامرون نشان می‌ دهد که او با مد های آوانگارد یا لحظات زیبایی بیگانه نیست. از خط چشم گربه‌ ای براق گرفته تا باب زرد زرد، ناخن‌ های بلند و البته موهای مشکی برجسته‌ اش که بسیار دور از ذهن است. رشته های بلوند سفید روز های او در کانال دیزنی.

در عکاسی، کامرون به این زیبایی شناسی وفادار ماند. سایه چشم آبی براق، رژ لب مشکی، مژه‌ های عنکبوتی سیخ، سایه چشم کرومی و گیره‌ های موی سنجاق را در حالی که ظاهری از دیون لی، طراح NYC It، و برند های نمادینی مانند ورساچه به تن داشت.

در بالای آرایش بکر کاله تتر، ظاهر اصلی مو توسط جکوب روزنبرگ، و یک ظاهری دیگر توسط کلوئه و چنل دلگادیلو. ناخن های خلق شده توسط اشلی جانسون خط اصلی هر نگاه بود.

جانسون هنرمند ایجاد این ظاهر ترند ناخن صدفی بود. اگر چه همه ناخن ها دقیقاً یکسان نبودند، اما همه آنها طراحی مروارید آبی مشابهی داشتند. با اشکال نقره‌ ای پیچ در پیچ، قطرات شبنم شفاف و البته درخشان. برخی از ناخن ها در لحظه مذاب نقره پوشانده شده بودند، برخی دیگر بازتاب ضعیف‌ تری داشتند. اما همه آن‌ ها طرح‌ های چرخشی را روی پایه سفید شیری داشتند.

اگر چه این ظاهر ناخن به فردی ماهر مانند جانسون نیاز دارد تا اشکال الهام‌گرفته از دریا را ایجاد کند. اما برای داشتن ظاهری مشابه از یک لاک رنگین کمانی استفاده کنید.

بنابر این، به جای استفاده از محصولات روی ناخن با آماده کردن ناخن های خود مانند هر مانیکور دیگری شروع کنید. پس از آن، از یک لاک مروارید استفاده کنید. سپس می‌ توانید چرخش‌ های صدف و قطره‌ های شبنم را با برچسب‌ های ناخن نقره‌ ای یا با چرخاندن لاک نقره‌ای با یک برس ناخن بسیار نازک این مانیکور زیبا را بسازید.

برچسب ها :

ناموجود