تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
کد خبر : 6509

مانیکور شیری آنجلینا جولی ترند برتر امسال خواهد بود

مانیکور شیری آنجلینا جولی ترند برتر امسال خواهد بود

جنبش ناخن های “لوکس آرام” ممکن است امسال واقعاً ظاهر شده باشد، اما اشتباه نکنید: آنجلینا جولی مادر این گرایش است. استایل جولی سال‌هاست که بی‌ انتها، کلاسیک و شیک بوده است و هیچ فرد بهتری وجود ندارد که بتوان در تلاش برای دستیابی به حداقل زیبایی و مد به او نگاه کرد. در 30

جنبش ناخن های “لوکس آرام” ممکن است امسال واقعاً ظاهر شده باشد، اما اشتباه نکنید: آنجلینا جولی مادر این گرایش است. استایل جولی سال‌هاست که بی‌ انتها، کلاسیک و شیک بوده است و هیچ فرد بهتری وجود ندارد که بتوان در تلاش برای دستیابی به حداقل زیبایی و مد به او نگاه کرد.

در 30 جولای، جولی در حالی که از هتل خود در ایتالیا خارج می‌شود، با لباسی که زمزمه‌های تجملی داشت را به تن داشت، دیده شد. او یک دامن میدی سفید و یک ژاکت زرد کم رنگ با آستین‌ هایی که درست زیر آرنج‌ ها بسته شده بود، پوشیده بود. او این ظاهر را با یک کیف دستی چرمی مشکی، یک النگو نازک طلایی، گوشواره های الماسی، یک حلقه الماس و عینک آفتابی مشکی رنگی ست کرد.

ناخن های جولی کاملاً با حال و هوای مینیمال او مطابقت داشت. ناخن های به شکل کوتاه و به طور طبیعی گرد با رنگ صورتی شیری در سراسر آن بود. در حالی که مانیکور حمام شیر از سال گذشته مورد علاقه افراد مشهور بوده است، مانیکور به سادگی زیر چتر بزرگی وجود دارد که ما دوست داریم آن را ناخن های “لوکس آرام” بنامیم.

ناخن «لوکس آرام» واقعاً می‌تواند ظاهر کلی شما را در مورد ناخن‌ هایتان تقویت کند. این حال و هوای مانیکور اغلب در صحنه فیلمبرداری درخواست می‌شود، زیرا می‌ تواند بسیار بی‌ انتها به نظر برسد! این روندی نیست که به نظر منسوخ برسد.

ناخن‌های لوکس آرام اساساً مانیکور مینیمال هستند که می‌ توانند با اکثر لباس‌ های شما ست شوند، ناخن‌ های شما را یکدست جلوه دهند. می‌ توانید به مسیر جولی بروید و مانیکور صورتی شیری بپوشید تا ظاهرتان را به‌ دست بیاورید، یا می‌ توانید ناخن‌ های طبیعی، یا مانیکور فرانسوی درخشان و ظریف را انتخاب کنید.

جولی در مورد بقیه جذابیت‌ هایش، حداقل آرایش را داشت و بر چهره درخشان خود تأکید داشت. او موهایش را دوباره به رنگ فرانسوی شیک پیچید و به طور نامحسوس موهای بلوند جدیدش را به نمایش گذاشته بود.

برچسب ها :

ناموجود