تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 8743

مانیکور ریتا اورا جذاب ترین ترند ناخن پاییز امسال هستند

مانیکور ریتا اورا جذاب ترین ترند ناخن پاییز امسال هستند

ریتا اورا عاشق یک مانیکور فوق العاده است و اغلب آن را در مرکز ظاهر زیبایی خود قرار می دهد. در حالی که رویداد های فانتزی معمولاً نیاز به مانیکور های خنثی و کلاسیک دارند، ریتا تمایل به انجام کارهای غیر منتظره دارد. مورد مثال: اورا در مت گالا، بی‌ نظیر ترین ناخن‌ هایی است

ریتا اورا عاشق یک مانیکور فوق العاده است و اغلب آن را در مرکز ظاهر زیبایی خود قرار می دهد. در حالی که رویداد های فانتزی معمولاً نیاز به مانیکور های خنثی و کلاسیک دارند، ریتا تمایل به انجام کارهای غیر منتظره دارد. مورد مثال: اورا در مت گالا، بی‌ نظیر ترین ناخن‌ هایی است که تا به حال از پله‌ های معروف پایین رفته است: ناخن‌ های بلند در سایه، تزئین شده با نگین‌ ها و گردنبند های مهره‌ ای بلند که در حین راه رفتن به معنای واقعی کلمه روی فرش کشیده می‌ شوند.

اورا با حضور در جوایز سالانه DVF طراح، دایان فون فورستنبرگ در جشنواره فیلم ونیز، به این روند مانیکور جسورانه در رویداد های رسمی ادامه داد. او موفق شد چند ترند ناخن را با ناخن های هاله ای خود در یک مانیکور ترکیب کند.

هر یک از ناخن‌ های او متفاوت بود، اما همه آن‌ ها حسی از معنویت عصر جدید داشتند که در هر طرح نقش می‌ بست. یک ناخن دارای پوشش پایه زرد تیره با قارچ قرمز و سفید رنگ شده در بالای آن بود که دقیقاً در کنار طرح هاله ای با پوشش پایه مارون و هاله ای آبی روشن در بالای آن قرار داشت که شکل هایی تقریباً فلس مانند را تشکیل می داد.

ناخن هاله بعدی یک پوشش پایه شفاف با همان شکل های هاله فلس مانند داشت، فقط این بار به رنگ سبز جنگلی. رنگ صورتی او ناخن هاله ای با بستر ناخن شفاف و نوک آن شبیه قارچ انگشت اولش بود.

در نهایت، انگشت شست او هاله ای مشابه با طرح کت پایه شفاف دارد، فقط با رنگ قهوه ای به جای سبز جنگلی. برای چنین مانیکور ماکسیمالیستی، شما فکر می کنید که تمام لباس و زیبایی او به همان اندازه با شکوه است. با این حال، او بقیه ظاهر خود را کلاسیک تر و مینیمال تر نگه داشت.

گلم او شامل پوستی براق، لب‌ های صورتی مات و چشمی دودی براق با درخششی نقره‌ای در گوشه‌ ی داخلی‌ اش بود که وقتی به سمت شقیقه‌ هایش می‌ رفت. آرایشگر او برای درام بیشتر، ریمل و خط چشم را به خطوط آبی خود اضافه کرده بود.

سپس، لباس تمام اجزا را با هم جمع کرد. او یک لباس ماکسی آستین بلند با یقه یقه اسکی پوشیده بود. آستین‌ها و یقه‌ها شفاف بودند. او این لباس را با بدلیجات، یک حلقه براق، گوشواره های کوچک و موهای بلوندش که به صورت فرهای باز و قسمت وسط بسته شده بود، ست کرد.

برچسب ها :

ناموجود