تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 11508

مانیکور رنگارنگ بیانسه الهام گرفته از بابانوئل بسیار شیک است

مانیکور رنگارنگ بیانسه الهام گرفته از بابانوئل بسیار شیک است

حتی بیانسه هم وارد روحیه تعطیلات می شود. ملکه B دوست دارد ناخن هایش را با هر رویدادی که در آن اتفاق می افتد هماهنگ کند. او در شوی لویی ویتون ناخن های براق و، لوکس داشت. در دوره تور رنسانس، او پیامی پنهان در زیر ناخن های کرومی خود نقاشی کرد. اخیراً، او ناخن‌

حتی بیانسه هم وارد روحیه تعطیلات می شود. ملکه B دوست دارد ناخن هایش را با هر رویدادی که در آن اتفاق می افتد هماهنگ کند. او در شوی لویی ویتون ناخن های براق و، لوکس داشت. در دوره تور رنسانس، او پیامی پنهان در زیر ناخن های کرومی خود نقاشی کرد. اخیراً، او ناخن‌ های رز خامه‌ای خود را با شلوار پرادا خود هماهنگ کرده است. اکنون، از آنجایی که کریسمس نزدیک است، او این شادی تعطیلات را به نوک انگشتان خود می آورد.

در 20 دسامبر، بیانسه یک تعداد عکس اینستاگرامی را منتشر کرد که در آن یک روز عجیب و غریب در زندگی را به نمایش گذاشت و در اطراف جایی که به نظر می رسد شهر نیویورک است قدم زد. البته، او کاملاً ظاهرش را برای این مناسبت آماده کرده بود.

گر چه کل ظاهرش مناسب خلق و خوی او است، این ناخن های او بودند که طرفداران را وادار به زوم کردن روی آنها کردند. با ظاهری شبیه به یک مانیکور فرانسوی کلاسیک و در عین حال رنگارنگ، یک اضافه شده روی انگشت شست او وجود داشت که به طور جدی شادی کریسمس را به همراه داشت.

پایه ناخن های او از فرمول کلاسیک فرانسوی پیروی می کرد فوق العاده براق با ته رنگ صورتی. ناخن‌ های بلند او به شکل بادامی کلاسیک سوهان شده بود و نوک‌ هایش که رنگ‌ های زنده‌ ای را ایجاد می‌ کرد، به رنگ قرمز گیلاسی روشن رنگ‌ آمیزی شده بود.

علاوه بر این که به معنای واقعی کلمه قرمز عالی کریسمس را به نمایش می‌ گذارد، مانیکور او با طرح‌ های برجسته روی انگشتان شستش حتی شیک تر می‌ شد. در جایی که بقیه ناخن‌ ها یک مانیکور فرانسوی قرمز کلاسیک بودند، انگشتان شست نوک‌ هایی شبیه کلاه نمادین بابانوئل داشتند.

بقیه ظاهر او تماماً از سر تا پا سیاه بود و ناخن‌ های الهام‌ گرفته از بابانوئل او را به گزینه‌ ای عالی برای ظاهری که تصور می‌ کنیم یک مهمانی تعطیلات است تبدیل می‌کرد.

بیانسه زیر پالتو چرمی، که کمربند مصنوعی را در امتداد کمر و راه راه‌ هایی که از کنار پای او پایین می‌ رفت، تشکیل می‌ داد. این پالتو یک طرح یقه بلند بود.

برچسب ها :

ناموجود