تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 11929

مانیکور دختران بد جنس لیندزی لوهان از ترند های زمستانی است

مانیکور دختران بد جنس لیندزی لوهان از ترند های زمستانی است

زمانی که دختران بدجنس در سال 2004 وارد سینما شد، واضح بود که قرار است یک کلاسیک کالت بی انتها باشد. با این حال، ما نمی‌ دانستیم که این کار باعث ایجاد یک دنباله، یک موزیکال برادوی، و اکنون، یک فیلم پر فروش دیگر محبوب می‌ شود. آخرین مورد که به تازگی اولین فرش قرمز

زمانی که دختران بدجنس در سال 2004 وارد سینما شد، واضح بود که قرار است یک کلاسیک کالت بی انتها باشد. با این حال، ما نمی‌ دانستیم که این کار باعث ایجاد یک دنباله، یک موزیکال برادوی، و اکنون، یک فیلم پر فروش دیگر محبوب می‌ شود. آخرین مورد که به تازگی اولین فرش قرمز جهانی خود را در شهر نیویورک به نمایش گذاشت،تا عصر جدید را جشن بگیرند.

مگان تی استالیون به لطف شعر قابل تکرارش در موسیقی متن فیلم آنجا بود. به علاوه، در کمال تعجب، لیندزی لوهان، که این مناسبت را با مانیکور فرانسوی درخشان و ظریف جشن گرفت.

لوهان در کنار موهای کاملاً شیک و یک لباس مجلسی ظاهری خیره‌ کننده، درخشش را تا نوک انگشتان خود ادامه داد و ناخن های فرانسوی سفید کلاسیک خود را با نواری از زرق و برق برجسته کرد.

هنرمند مانیکور او مانیکوریست مشهور ال گرشتاین بود که برای خلق این شگفتی در نوک انگشتان لوهان هنر نمایی کرده بود که در غیر این صورت یک مانیکور کلاسیک فرانسوی بود.

اگر فیلم دختران بدجنس را تماشا کرده باشید، می‌ دانید که رجینا جورج بدون ناخن‌ هایش که با نوک فرانسوی کلاسیک رنگ شده بود، از خانه خارج نشد. این همان چیزی است که او برای خرید می پوشید، و ناخن هایی را که برای قطع کردن تلفن خود استفاده می کرد. با این حال، او هرگز یک نوار زرق و برق به ناخن هایش اضافه نکرد آن قسمت تماما برای لوهان بود.

خوشبختانه اگر شما مانیکور این بازیگر را دیدید و فوراً خواستید آن را تکرار کنید در جای درستی هستید. برای ایجاد پایه ای براق و شفاف، گرشتاین ناخن های لوهان با استفاده از سایه شفق زمستانی، رنگ سفید را ایجاد کرد، که با درخشش کوچک خود همراه بود.

شما هم با استفاده از همین الگو می توانید مانیکور دختران بد جنس را کپی کنید.

برچسب ها :

ناموجود