تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 7371

مانیکور جذاب کایلی جنر می تواند الهام بخش شما هم باشد

مانیکور جذاب کایلی جنر می تواند الهام بخش شما هم باشد

شکی نیست که کایلی جنر یکی از بهترین ظاهر های مانیکور را نشان می دهد. او اغلب دیده می شود که محبوب ترین ترند های ناخن مانند کروم، شیر توت فرنگی و قطره شبنم را به نمایش می گذارد. و اختراع ظاهر خود مانند ناخن های گل موراکامی، ناخن های لعاب دار کرم . جدیدترین

شکی نیست که کایلی جنر یکی از بهترین ظاهر های مانیکور را نشان می دهد. او اغلب دیده می شود که محبوب ترین ترند های ناخن مانند کروم، شیر توت فرنگی و قطره شبنم را به نمایش می گذارد. و اختراع ظاهر خود مانند ناخن های گل موراکامی، ناخن های لعاب دار کرم . جدیدترین ظاهر او که از آن الهام گرفته است؟ یک مانیکور صورتی کم‌ رنگ تقریباً ملایم که از هر ترند ناخن‌ بهتر است.

جنر در تعطیلات، ناخن‌ های جدید خود را در کنار عکس‌ های آرام از ویلای کنار تپه، استراحت در استخر، وعده‌ های غذایی زیبا و البته لباس‌ هایش که شامل شلوار جین گشاد، بلوز توری، جواهرات طلا بود، به نمایش گذاشت.

لباس او به طور غیر مشخصی آرام و بی زمان است. ما عادت کرده ایم او را با ظاهری شیک و مرتب ببینیم. و ناخن های او حتی ساده تر هستند. مانیکور او در دو گرایش است: مانیکور شیر توت فرنگی، و مانیکور، ناخن های طبیعی. آنها قد متوسط، مربعی داشتند و به رنگ صورتی بودند به طوری که کمی طبیعی بود و چند درجه روشن تر از انگشتان او به نظر می رسید.

در مورد گلم، غول آرایشی، پوستش را کاملا مات کرده بود و با رژگونه ای روشن روی گونه هایش، رنگ صورتش را گرم می کرد. او لب‌ هایش را بدون پر کردن یا پوشاندن آن‌ ها خط می‌ کشید و به آرایشی کاملاً طبیعی‌ تر دست می‌ یابد.

اگر می خواهید این مانیکور را بازسازی کنید، خوشبختانه برای شما، بسیار آسان است. ابتدا، مانند هر مانیکور، شما می خواهید هر لاک فعلی را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه درآورید و سوهان بکشید. پس از آن، مقداری روغن کوتیکول به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند، پاک کنید و لاک خود را آماده کنید.

برای به دست آوردن آن صورتی فوق‌ العاده خاموش، از لاک ناخن برای قسمت‌ های مساوی برنزه و رنگ صورتی استفاده کنید. بیش از سه لایه از لاک را نمالید و سپس بگذارید خشک شود. پس از خشک شدن، با حداکثر دو لایه از یک کت براق استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود