تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 4381

مانیکور جدید کایلی جنر از ترندهای برتر امسال است

مانیکور جدید کایلی جنر از ترندهای برتر امسال است

به دنبال دو سال روندهای مدل ناخن و مانیکورهای متفاوت، به نظر می رسد مینیمالیسم در حال افزایش است برای سال 2023 است. کایلی جنر عکس های جدید خود مانیکور جدید و لباس کوچلا خود را به نمایش گذاشت که به طرز شگفت انگیزی غیر رسمی بود. او یک دامن جین روشن با یک تاپ

به دنبال دو سال روندهای مدل ناخن و مانیکورهای متفاوت، به نظر می رسد مینیمالیسم در حال افزایش است برای سال 2023 است. کایلی جنر عکس های جدید خود مانیکور جدید و لباس کوچلا خود را به نمایش گذاشت که به طرز شگفت انگیزی غیر رسمی بود. او یک دامن جین روشن با یک تاپ سفید شفاف پوشیده بود.

او این لباس را با یک ژاکت موتو سفید و عینک آفتابی سفید به پایان رساند و حال و هوای آینده نگرانه ای را به تاپ کلاسیک سفید و شلوار جین آبی او به ارمغان آورد. او با حلقه‌های نقره‌ای ضخیم که در امتداد گوش‌هایش قرار گرفته بود، اکسسوری کرد و موهایش را به شکل یک موی شیک با پیچک‌هایی که قاب‌دار صورت می‌شد، حالت داد.

با توجه به لباس‌هایی که بعضی‌ها برای فستیوال می‌پوشند، کل لباس های کایلی جنر بسیار خنک بود، خواهرش، کندال جنر، نیز یک تاپ ساده سفید و جین آبی پوشیده است. به طور مشابه، هیلی بیبر با اجرای لباس خود با یک تاپ سفید بند دار و شلوار جین بلند سایز بزرگ.

این روزها، فضای مجازی تماماً برای «اینفلوئنسرهایی» است که ظاهر ملایم و طبیعی خود را به عنوان نشان افتخار به نمایش می گذارند. اگر از اکسسوری های مارک دار استفاده کنند، معمولاً با یک هوای لوکس آرام همراه می شود، که مردم را متعجب می کند که آنها آن را از کجا آورده اند؟ ستاره‌ها توجه می‌کنند، و شاید متوجه می‌شوند که گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است.

مانیکور شیر توت فرنگی اکسسوری عالی برای چنین زیبایی است. پایه صورتی کم رنگ مانیکور باعث می‌شود که ناخن‌ها بسیار عالی (و گران‌قیمت) به نظر برسند، بدون اینکه با چیزی بیش از حد زرق و برق دار ظاهر شوند.

اگر می‌خواهید خودتان یک مانیکور با شیر توت‌ فرنگی تهیه کنید، ابتدا باید با فشار دادن کوتیکول‌هایتان به سمت عقب و صاف کردن بستر و لبه ناخن‌ها، یک مانیکور به خودتان بدهید. سپس، دو لایه لاک صورتی کمرنگ را روی کل ناخن خود بمالید و روی آن را با یک لاک با درخشندگی بالا بپوشانید. انجام این کار آسان است و کاملاً با هر لباس مینیمالیستی ست می شود. حتی یک تاپ سفید و شلوار جین آبی مورد علاقه شما.

برچسب ها :

ناموجود