تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 10257

مانیکور جدید سلنا گومز بهترین ظاهر مینیمالیست او تاکنون است

مانیکور جدید سلنا گومز بهترین ظاهر مینیمالیست او تاکنون است

به طور معمول، وقتی سلنا گومز مانیکور تازه‌ ای را انتخاب می کند، به سراغ مدل های جسورانه می‌ رود: کروم آتشین، دیسکوی حباب‌ دار، مروارید درخشان و صورتی باربیکور، فقط چند مورد از آنهاست. بنابراین، هنگامی که او مینیمال ترین مانیکور خود را تا به امروز ارائه کرد، همه علاقمندان به هنر ناخن با

به طور معمول، وقتی سلنا گومز مانیکور تازه‌ ای را انتخاب می کند، به سراغ مدل های جسورانه می‌ رود: کروم آتشین، دیسکوی حباب‌ دار، مروارید درخشان و صورتی باربیکور، فقط چند مورد از آنهاست. بنابراین، هنگامی که او مینیمال ترین مانیکور خود را تا به امروز ارائه کرد، همه علاقمندان به هنر ناخن با شگفتی (خوشایند) روبرو شدند.

در 6 نوامبر، هنرمند قدیمی ناخن گومز، تام باچیک، تصویری از یک مانیکور تازه انجام شده را منتشر کرد. معمولاً وقتی ناخن‌ کار ظاهری مینیمالیستی به این شکل دارد، مشتریانی دارد مانند جنیفر لوپز، شارلیز ترون، یا نیکولا پلتز بکهام، که همگی اغلب رنگ‌ های بی‌ صدا، و رنگ‌ های کمتر را انتخاب می‌ کنند. زیبایی شناختی تر با این حال، در کمال تعجب، سلنا گومز در کپشن تگ شد.

مانیکور “بامب ظریف” که توسط باچیک نامیده می شود، ظاهری کوتاه، طبیعی و پر براق بود. هر ناخن دارای رنگ صورتی روشن، براق و شفاف بود که جلوه ای طبیعی بر روی ناخن ایجاد می کرد و کوتیکول های کاملاً حفظ شده و نوک انگشتان تمیز او به زیبایی اضافه می کرد.

ناخن جدید سلنا گومز

اگرچه این اولین باری نیست که گومز از ناخن های مینیمالیستی استفاده می کند. از نظر رنگ، شکل و روکش تا حد زیادی مینیمال ترین ناخن اوست. خوشبختانه برای ، این مینیمال بودن، بازسازی را برای شما آسان می کند.

باچیک با آماده کردن ناخن های گومز با کیت مراقبت از ناخن خود با توئیزرمن، بریدن، سوهان زدن، صاف کردن و کوتاه کردن کوتیکول های او با ابزار شروع کرد. سپس او یک لایه از کت پایه برای ایجاد یک پایه طولانی مدت اضافه کرد. البته، اگر در خانه این روند را دنبال می‌ کنید، باید قبل از انجام این مراحل، هر رنگ ماندگاری را از روی ناخن‌ هایتان با لاک پاک کن پاک کنید.

هنگامی که ناخن‌ های او آماده شد، تقریبا رنگی وجود نداشت، و آن را “بامب ظریف” نامید. مراحل پایانی تکمیل ظاهر با تاپ کت و اضافه کردن یک روغن ناخن بود. سپس، او آماده بود تا با ناخن‌ های “بامب ظریف” خود، دنیا را بپذیرد.

برچسب ها :

ناموجود