تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 12976

مانیکور جدید سلنا گومز به زیبایی لباس ورساچه او می افزاید

مانیکور جدید سلنا گومز به زیبایی لباس ورساچه او می افزاید

به نظر می رسد که سلنا گومز در این فصل جوایز در هر فرش قرمزی راه می رفته است و معمولاً چیزی قرمز برای هماهنگی با فرش ها می آورد. گومز با چسبیدن به مانیکور پر طرفدار فصل جوایز 2024، با ناخن کوتاه و قرمز تیره به امی رسید. در گلدن گلوب، او دست خود

به نظر می رسد که سلنا گومز در این فصل جوایز در هر فرش قرمزی راه می رفته است و معمولاً چیزی قرمز برای هماهنگی با فرش ها می آورد. گومز با چسبیدن به مانیکور پر طرفدار فصل جوایز 2024، با ناخن کوتاه و قرمز تیره به امی رسید. در گلدن گلوب، او دست خود را در ظاهر ناخن چرمی کاملا مشکی امتحان کرد، اما آن را با یک لباس قرمز روشن ست کرد. اخیراً، در جوایز انجمن بازیگران سینما، او تم قرمز را ادامه داد، این بار با تغییری روشن تر.

روز شنبه، 24 فوریه، گومز روی فرش قرمز جوایز SAG در کنار افرادی مانند جنیفر آنیستون، مارگو رابی و غیره رفت. اگر چه خود سلنا برای هیچ جایزه انفرادی نامزد نشد، نمایش او، فقط قتل‌ ها در ساختمان، برای بهترین گروه کمدی انتخاب شد. بنابراین، او باید با استایل شیک ظاهر می‌ شد، که این کار را تا نوک انگشتان روی قرمزش نشان می‌ داد.

از آنجایی که لباس سفارشی ورساچه او کاملاً سفید و نسبتاً ساده بود او به ناخن‌ هایش اجازه داد تا همه کار را انجام دهند.

این کار توسط تام باچیک، مانیکوریست او، که ناخن‌ هایش را برای هر جایزه‌ای امسال رنگ کرده است انجام شد، ناخن‌ های گومز شکل طبیعی کوتاهی داشتند. باچیک در یک پست اینستاگرامی درباره این ظاهر، گفت که “از ناخن های قرمز و انگشتان پا بوردو الهام گرفته است” و گفت این ناخن ها “انرژی بالا و سرگرم کننده هستند.”

از نظر باچیک، انرژی و سرگرمی بالا به معنای “سرخابی” مخلوط با قرمز کلاسیک و “آلو” است. همان‌ طور که احتمالاً می‌ توانید حدس بزنید، دقیقاً همان حال و هوای چیزی بود که گومز آن را «گلم قدیمی هالیوود با پیچ و تاب» می‌ نامد. رنگ صورتی مایل به قرمز با ته‌ رنگ‌ های سرد که به زیبایی از لباس کاملاً سفید او بیرون می‌ آمد.

برچسب ها :

ناموجود