تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 4820

7 مانیکور برتر کایلی جنر که می توان از آن الهام گرفت

7 مانیکور برتر کایلی جنر که می توان از آن الهام گرفت

کایلی جنر یک دختر زیبایی است که از طرفداران روند های ناخن نیز هست. کایلی جنر همیشه یکی از افرادی بوده است که مانیکورهای متفاوتی را تجربه کرده است، و در طول سال ها، رنگ های سرد، هنر و اکسسوری ناخن را امتحان کرده است. نیازی به گفتن نیست که جنر منبع الهام کاملی برای

کایلی جنر یک دختر زیبایی است که از طرفداران روند های ناخن نیز هست. کایلی جنر همیشه یکی از افرادی بوده است که مانیکورهای متفاوتی را تجربه کرده است، و در طول سال ها، رنگ های سرد، هنر و اکسسوری ناخن را امتحان کرده است. نیازی به گفتن نیست که جنر منبع الهام کاملی برای مانیکور جدید شماست. در ادامه به 7 مورد از بهترین لحظات مانیکور کایلی جنر نگاهی بیندازید.

1. ناخن فرانسوی کروم

کایلی این مانیکور فرانسوی جاودانه را با روند پرهیاهوی کروم در حال حاضر ترکیب می کند. او این مانیکور را با استفاده از ناخن های بادامی شکل بلند و لاک نقره ای کروم ساخته است.

2. مانیکور فرانسوی


با نقاشی بر روی نوک های ناخن سفید ضخیم به جای خطوط نازک سنتی، تغییری به مانیکور فرانسوی جنر اضافه شده است.

3. ناخن های گل موراکامی

برای این ظاهر،کایلی از اثر هنری گل لبخند تاکاشی موراکامی الهام گرفته است.

4. رنگارنگ انتزاعی

این یکی از جالب ترین مانیکورهای جنر تا به امروز است. این مجموعه با خطوط و رنگ ها به شیوه ای انتزاعی و هنرمندانه بازی می کند.

5. ناخن صورتی کروم

راه‌های زیادی برای قرار دادن چرخش خود در ترند کروم وجود دارد، و ناخن‌های کروم صورتی داغ جنر نمونه خیره‌کننده دیگری هستند.

6. ناخن فرانسوی مرواریدی

مانیکورهای فرانسوی نگین دار به طور فزاینده ای محبوب می شوند. مانیکور شیک بادامی شکل او دارای نوک‌های فرانسوی کاملاً رنگ‌آمیزی شده و مرواریدهای خوش‌رنگی است که روی تخت ناخن‌اش نقش بسته است.

7. ناخن های کروم پررنگ

با افزودن هنر سه بعدی، مانیکور کرومی خود را به سطح بعدی ببرید. جنر عناصر برجسته و چکه مانندی را به هر ناخن اضافه کرد تا ظاهر خود را بهتر کند.

برچسب ها :

ناموجود