تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
کد خبر : 5909

مانیکور باربی سلنا گومز ترند تابستان 2023 خواهد بود

مانیکور باربی سلنا گومز ترند تابستان 2023 خواهد بود

روند باربیکور سال گذشته شروع شد، زمانی که صورتی و افراد مشهور را به یک اندازه زیبا کرد و به لطف باربی گرتا گرویگ، در سال 2023 به یک پدیده فرهنگی تمام عیار تبدیل شد. در حالی که تنها چند روز دیگر به نمایش فیلم باقی مانده است، ما شاهد مانیکورهایی با تم باربی هستیم.

روند باربیکور سال گذشته شروع شد، زمانی که صورتی و افراد مشهور را به یک اندازه زیبا کرد و به لطف باربی گرتا گرویگ، در سال 2023 به یک پدیده فرهنگی تمام عیار تبدیل شد.

در حالی که تنها چند روز دیگر به نمایش فیلم باقی مانده است، ما شاهد مانیکورهایی با تم باربی هستیم. مدل مو، و لباس در همه جا. انتخاب مانیکور مورد علاقه سخت است، اما جدیدترین مانیکور باربی سلنا گومز، (مالیبو باربی) در حال رقابت برای یک نقطه در بالای لیست ترندهای برتر 2023 است.

در 16 جولای، گومز مجموعه‌ای از عکس‌ها را در استوری‌های خود منتشر کرد که شامل لباس صورتی کم‌رنگ تزئین شده با گل رز صورتی، کیف دستی گل رز گرد و خاکی و مانیکور صورتی باربی جدیدش بود. در عکس اول، او کیف دستی باز خود را به چنگ می‌آورد و انگار می‌خواهد لحظه‌ای بداهه «در کیف من چیست» داشته باشد را نشان می‌دهد.

ناخن‌های باربی او بر خلاف تناسب اندام او عمل می‌کنند. به گفته هنرمند قدیمی ناخن گومز تام باچیک، او یک شکل مستطیلی متوسط ​​روی ستاره ایجاد کرد و سپس هر ناخن را رنگ کرد. صورتی کمتر سرخابی روشن، صورتی لا والنتینو و بیشتر شبیه آدامس حبابی الهام گرفته از دهه 80 است.

اگر به ترند فعلی باربیکور علاقه دارید، اما همچنان چیزی را می خواهید که با ظاهر قدیمی یا لباس های فشرده شما هماهنگ باشد، این رنگ لهستانی عالی است.

این اولین باری نیست که گومز شوق ناخن باربی را از بین می برد. چند هفته پیش، باچیک یک مانیکور پاستیل باربی برای بازیگر زن تنها قتل ها در ساختمان درست کرد. و با رنگ صورتی روشن، واضح است که برای وارد شدن به ترند باربیکور همیشه لازم نیست صورتی تند بزنید.

برچسب ها :

ناموجود