تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 4328

آریانا گرانده از مدل مانیکور فرانسوی جدید رونمایی کرد

آریانا گرانده از مدل مانیکور فرانسوی جدید رونمایی کرد

آریانا گرانده با موهای بلوند روشن و حالتی شیرین، به نقش خود در سینمایی گلیندا جادوگر متمایل شده است. استایل او در طول سال‌ها دوره‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، و احتمالاً زمانی را به یاد می‌آورید که او بدون دم اسبی بلند و یا چکمه‌های بلند تا روی زانو، همیشه در صحنه حضور

آریانا گرانده با موهای بلوند روشن و حالتی شیرین، به نقش خود در سینمایی گلیندا جادوگر متمایل شده است. استایل او در طول سال‌ها دوره‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، و احتمالاً زمانی را به یاد می‌آورید که او بدون دم اسبی بلند و یا چکمه‌های بلند تا روی زانو، همیشه در صحنه حضور داشت. گرانده به خوبی از تمام زیبایی‌شناسی که امتحان کرده آگاه است.

در 4 ژوئن، گرانده یک ویدیو از خودش منتشر کرد. و به نظر می‌رسد که مستقیماً از دوران شیرین‌ خواننده ای جدا شده است و یک هودی بزرگ، یک دم اسبی صاف و لب‌های ارغوانی به تن دارد. در حالی که به مدل جدید آری می گوید که به این ترتیب آرایش می کند زیرا در حال گذراندن یک مرحله جدید است.


با این حال، ناخن‌های او ثابت می‌مانند و به طرز شگفت‌ آوری با هر دو ظاهر خوب کار می‌کنند. گرانده یک مانیکور فرانسوی به شکل بادامی با طول متوسط پوشیده بود که دارای پایه ها و نوک سفید است. بر خلاف سایر مانیکورهای فرانسوی که از محیط گرد لبه آزاد ناخن پیروی می کنند، نوک مانیکور فرانسوی آریانا گرانده کمی خط صاف تری دارد که نوک و پایه را از هم جدا می کند. این یک ترفند عالی برای ایجاد یک بستر ناخن بلندتر و در عین حال با حفظ ظاهر کلاسیک است.

اگرچه بیشتر با اوایل دهه 2000 مرتبط است، اما مانیکور فرانسوی یک سبک کلاسیک است، به همین دلیل است که با ظاهر قدیمی و فعلی او بسیار خوب عمل می کند. اگر چه نکات فرانسوی کرمی اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، اما مانیکور هرگز واقعاً از مد خارج نشد زیرا بسیار جاودانه است. و در اصل، مانیکور فرانسوی رشد طبیعی ناخن را تقلید می‌کند، به همین دلیل است که در همه مدل‌ها، چه لباس‌های مجلسی و چه از هودی‌های لباس خیابانی، به خوبی کار می‌کند.

 

اما بهترین بخش؟ درست کردن مانیکور فرانسوی مستقیم آریانا گرانده در واقع بسیار ساده تر از مانیکور فرانسوی سنتی است. ابتدا دو لایه لاک به کل بستر ناخن خود بزنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. سپس، لاک سفید را با یک برس پهن روی نوک ناخن خود بزنید (از آنجایی که هیچ گونه انحنای دقیقی وجود ندارد، به یک برس ناخن ظریف نیاز ندارید). در نهایت، تمام ظاهر را با لباس شیک تابستانی امسال ست کنید. حالا شما آماده جذابیت بیشتر هستید.

برچسب ها :

ناموجود