تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 5635

10 مانیکور برتر سلنا گومز که می توان از آن الهام گرفت

10 مانیکور برتر سلنا گومز که می توان از آن الهام گرفت

سلنا گومز : بازیگر، خواننده، نماد سبک و کارآفرین به ذهن می رسد. او همچنین بنیانگذار برند Rare Beauty است. در طول سال‌ها به همه الهامات زیبایی زیادی داده است. اما بخشی از روتین زیبایی که اغلب نادیده گرفته می شود، ناخن هایش است. در طول سال‌ها، گومز با مانیکوریست تام باچیک کار کرده است

سلنا گومز : بازیگر، خواننده، نماد سبک و کارآفرین به ذهن می رسد. او همچنین بنیانگذار برند Rare Beauty است. در طول سال‌ها به همه الهامات زیبایی زیادی داده است. اما بخشی از روتین زیبایی که اغلب نادیده گرفته می شود، ناخن هایش است. در طول سال‌ها، گومز با مانیکوریست تام باچیک کار کرده است تا یک جریان دائمی از مانیکورهای تازه، از مینیمالیستی تا نئون‌های بلند را ارائه کند.

برترین مانیکورهای سلنا گومز را مرور کنید

1. رنگین کمان

نمی توانید فقط یک رنگ را انتخاب کنید؟ همه آنها را بپوشید. مانیکوریست گومز، تام باچیک برای ایجاد جلوه چند رنگ، از ژل لاک هایی در رنگ های آبی مایا، نعناع فلفلی، استفاده کرده است.

2. قرمز کلاسیک

یک طرح ساده و جسورانه از ناخن‌های قرمز بی‌ انتها است، و باچیک با استفاده از این رنگ ثابت کرد که یک مانیکور برجسته لازم نیست پیچیده باشد.

3. سفید مرواریدی

مانیکور کاملا سفید با همه چیز هماهنگ می شود و آن را به حالت خنثی کاملی برای ناخن های شما تبدیل می کند.

4. طبیعی درخشان

باچیک این ظاهر درخشان را با تیپ های استیلتو متوسط ​​طبیعی ناخن و رنگ ژل در سایه ایجاد کرده است.

5. غروب زرد

خود باچیک به این رنگ شاد لقب «زرد غروب آفتاب» داد. این به ویژه در برابر لباس فوشیا گومز برای اولین نمایش سلنا گومز است.

6. مارتینی سبز

گومز و باچیک با استفاده از این رنگ سبز زیتونی که در طیف وسیعی از چهره‌ها زیبا به نظر می‌رسد، طرحی شیک را خلق کردند.

7. قرمز ژله ای

باچیک روند خود را روی ترند ناخن های ژله ای نئونی با لاک ژله ای نارنجی و نوک لبه گرد قرار داد. سادگی باعث می‌شود که رنگ بیشتر دیده شود.

8. مانیکور گلبرگ

برای این ظاهر گل وینتیج، باچیک ناخن‌های گومز را با طول متوسط ​​را به شکل بادامی سوهان کرد، یک پایه مشکی براق اعمال کرد، سپس طیفی از گل‌ها را با دست روی هر ناخن با ورق‌های طلایی رنگ کرد.

9. مانیکور فرانسوی شیری

برای موزیک ویدیو Look at Her Now، باچیک با استفاده از بدلیجات در ترکیبی از الگوها، تغییر عمده ای به مانیکور فرانسوی گومز داد. تعویض سنگ ها در عین حفظ حال و هوای پیچیده آن را بازیگوش تر کرد.

10. کنفتی شیمر

ناخن های کنفتی برای زمانی که به دنبال طراحی جشن و در عین حال بی دردسر هستید عالی هستند.

برچسب ها :

ناموجود