تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 11960

مارگو رابی مدل شانل 1995 را به افتخار باربی می پوشد + عکس

مارگو رابی مدل شانل 1995 را به افتخار باربی می پوشد + عکس

مارگو رابی در مراسم ناهار پنج‌ شنبه جوایز AFI در چهار فصل لس آنجلس در بورلی هیلز، با پوشیدن شانل قدیمی، لحظه‌ ای را به افتخار مدل کلودیا شیفر اختصاص داد. این بازیگر باربی، تاپ کراپ مرجانی و دامن مشکی شانل را که شیفر در اصل در نمایش لباس آماده شانل در بهار 1995 به

مارگو رابی در مراسم ناهار پنج‌ شنبه جوایز AFI در چهار فصل لس آنجلس در بورلی هیلز، با پوشیدن شانل قدیمی، لحظه‌ ای را به افتخار مدل کلودیا شیفر اختصاص داد.

این بازیگر باربی، تاپ کراپ مرجانی و دامن مشکی شانل را که شیفر در اصل در نمایش لباس آماده شانل در بهار 1995 به تن داشت، پوشید. روی نیم تنه یقه دار یک جواهرات آبی، قرمز و مرجانی به شکل گل را نشان می داد، در حالی که دامن با یک زنجیر طلایی با لوگوی نمادین Chanel روی آن بود.

رابی، با گرتا گرویگ، نویسنده و کارگردان فیلم (که یک کت کت و شلوار چهار خانه سیاه و سفید و کراوات پوشیده بود) و همبازی اش آمریکا فررا، که یک لباس چرمی مشکی در این مراسم پوشیده بود، در ضیافت ناهار شرکت کرد.

رابی در طول دوره مطبوعاتی باربی خود، بیشتر الهامات لباس‌ هایش را از لباس‌ های قدیمی عروسک ماتل گرفته است.همان عروسک که رابی در فیلم پرفروش سال 2023 بازی کرد، همچنین لباس های قدیمی شانل را در فیلم می پوشد، و برخی از آن ها نیز در اصل توسط شیفر در همان نمایشگاه بهار 1995 الگوبرداری شد.

برچسب ها :

ناموجود