تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 10423

مارگو رابی غیر منتظره ترین لاک ناخن را به زیبایی پوشید

مارگو رابی غیر منتظره ترین لاک ناخن را به زیبایی پوشید

اگرچه مارگو رابی قبل از باربی یک حرفه طولانی و پر رونق داشت، اخیراً، وقتی نام او را می شنوید، تنها چیزی که به ذهنتان می رسد صورتی است، به خصوص در مورد مانیکور او. او امسال مدل‌ های مختلف ناخن باربیکور از صورتی فرانسوی گرفته تا ناخ ن‌های صورتی کم‌ رنگ و کلاسیک براق

اگرچه مارگو رابی قبل از باربی یک حرفه طولانی و پر رونق داشت، اخیراً، وقتی نام او را می شنوید، تنها چیزی که به ذهنتان می رسد صورتی است، به خصوص در مورد مانیکور او. او امسال مدل‌ های مختلف ناخن باربیکور از صورتی فرانسوی گرفته تا ناخ ن‌های صورتی کم‌ رنگ و کلاسیک براق استفاده کرده است. درست مانند سایر نقاط جهان، او به رنگ های دیگر رفته و صورتی را در تابستان باربی پشت سر گذاشته است.

آخرین ظاهر او در فرش قرمز نشان داد که دوره زیبایی شناسی بعدی او ممکن است به سمت چه چیزی متمایل باشد. خوش خلق تر، پیچیده تر و البته کمتر صورتی. در 14 نوامبر، این بازیگر برای فیلم جدید نمک سوزی با لباسی زیبا و ناخن‌ های سبز خاکی روی فرش قرمز رفت.

اگر چه لباس شیاپارلی او بسیار زیبا بود، اما ما بیش از همه تحت تأثیر انتخاب رنگ ناخن غیر معمول او قرار گرفتیم.

تمام ناخن های رابی که توسط تام باچیک، مانیکوریست مشهور انجام شده بود، کوتاه و طبیعی بودند. هر کدام از آن‌ ها به همان رنگ براق ست می‌ شدند. نه آنقدر روشن که خاکی ساده باشند، نه آنقدر سبز که زیتونی یا جنگلی باشند. آنها جایی در وسط قرار داشتند و بیشتر یاد آور سایه روشن‌ تری از استتار یا حتی به طور تصادفی، یک برگ بو بودند.

سایه کاملاً با رنگ های لباس طراح او مطابقت داشت. لباس او دو نیمه مشخص داشت. شبیه ترین به ناخن های او دامن بود. با کمر بند تا شده، دامن او تا روی زمین افتاد و از جنس جیر سبز مایل به قهوه ای بود که چند درجه تیره تر از ناخن هایش بود.

اگرچه تکرار کل لباس او سخت است، اما به لطف باچیک می‌ توانیم دقیقاً به شما بگوییم که چگونه می‌ توانید به مانیکور فوق‌ العاده زیبا دست پیدا کنید.

او ابتدا با آماده کردن ناخن های بازیگر مارگو رابی با کوتاه کردن، پر کردن، صاف کردن و عقب راندن کوتیکول های او شروع کرده است تا قبل از وارد شدن به رنگ، از کت پایه مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای رنگ، او با مخلوط کردن دو سایه از لاک شنل سایه را به صورت سفارشی در محل ایجاد کرد. که وقتی کنار هم قرار می گیرند، سایه گیاهی که روی ستاره دیده می شود را تشکیل می دهند.

صرف نظر از این موضوع، قبل از اینکه اجازه دهید ناخ هایتان خشک شود و برای سلامتی، یک لایه روغن ناخن بمالید، با تاپ کت مورد علاقه خود استفاده کنید. سپس، شما با غیر معمول ترین خیره کننده ترین سبزی اطراف مطابقت خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود