تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 6125

مارگو رابی چند عمل جراحی پلاستیک انجام داد تا شبیه عروسک نمادین باربی شود؟

مارگو رابی چند عمل جراحی پلاستیک انجام داد تا شبیه عروسک نمادین باربی شود؟

مارگو رابی این روزها همه جا حضور دارد زیرا فیلم باربی که مدت ها در انتظارش بود بالاخره وارد سینما شد و در باکس آفیس عالی عمل کرد. در همین حال، برخی معتقدند که مارگوت برای بازی در این عروسک باید “کار” را انجام می داد. طبق گزارش ها، مارگو رابی انواع مختلفی از جراحی

مارگو رابی این روزها همه جا حضور دارد زیرا فیلم باربی که مدت ها در انتظارش بود بالاخره وارد سینما شد و در باکس آفیس عالی عمل کرد. در همین حال، برخی معتقدند که مارگوت برای بازی در این عروسک باید “کار” را انجام می داد.

طبق گزارش ها، مارگو رابی انواع مختلفی از جراحی های پلاستیک را تحمل کرده است. دانا عمری هارل، متخصص جراحی و زیبایی، اخیراً مجموعه‌ای از تصاویر و توضیحاتی را در مورد آنچه رابی تحمل کرده است، منتشر کرده است تا بتواند پرفروش‌ترین متل را به تصویر بکشد.

به گفته عمری، رابی در حالی که از کارهای عالی که انجام داده بود، دگرگونی‌های “بزرگ” را تحمل کرد، وقتی از او پرسیدند که تغییر چهره مورد علاقه او چه کسی بوده است، بدون تردید درباره رابی صحبت کرد “مارگو رابی همیشه زیبا”.

در حالی که عمری گفت که کارهایی انجام داده است، او بسیار از این بازیگر حمایت کرد و حتی هیجان زده بود و گفت که او پس از این “کار باورنکردنی” “هنوز طبیعی به نظر می رسد”.

عمری مدعی شد که «بلف بالایی (برداشتن مقداری چربی زیر ابرویش)، پرکننده زیرچشم یا سایر روش‌های بزرگ‌کردن، حداقل لیفت ابرو، بزرگ‌کردن گونه‌ها، برداشتن چربی باکال، پرکننده لب‌ها، عمل بینی باعث نازک شدن نوک و کاهش عرض سوراخ‌های بینی شده است.

هارل همچنین در مورد عملکرد هر روش توضیح داد، از “حجم کمی” تا “چانه چون چانه او اکنون طول بیشتری دارد.” در حالی که همچنین گفت که او مقداری بوتاکس نیز انجام داده است “فقط به اندازه ای که نرم شود اما به اندازه ای نیست که از حرکت جلوگیری کند.”

هارل همچنین لری هیل یکی دیگر از متخصصان تحول افراد مشهور را در گفتگو با برچسب زدن او در پست اضافه کرد و در عین حال اضافه کرد که “در شکل چشم او کمی کار انجام شده است.”

هیل همچنین ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن هر روش را به تفکیک سال و نوع عمل جراحی که انجام داده و تصاویر قبل و بعد از آن را به اشتراک می‌گذارد، توضیح می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود