تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 12888

مارگو رابی با استایل باربی فرش قرمز دیگری را با شکوه می کند

مارگو رابی با استایل باربی فرش قرمز دیگری را با شکوه می کند

مارگو رابی این باربی به تازگی فرش قرمز فصل جوایز دیگری را با شکوه می کند. مارگو رابی که با یک لباس مینی شیاپارلی کوتور صورتی روشن به یک استایل دراماتیک تبدیل شده بود، به فرش قرمز مراسم SAG Awards 2024 رسید. او ظاهر خود را با تقریباً 100 قیراط جواهرات لورن شوارتز از جمله

مارگو رابی این باربی به تازگی فرش قرمز فصل جوایز دیگری را با شکوه می کند. مارگو رابی که با یک لباس مینی شیاپارلی کوتور صورتی روشن به یک استایل دراماتیک تبدیل شده بود، به فرش قرمز مراسم SAG Awards 2024 رسید.

او ظاهر خود را با تقریباً 100 قیراط جواهرات لورن شوارتز از جمله یک دستبند الماس 30 قیراطی مچ پا طراحی کرد.

رابی برای بازی فوق العاده توسط یک بازیگر زن در نقش اصلی در باربی به کارگردانی گرتا گرویگ نامزد شده است. از زمان آغاز تور مطبوعاتی این فیلم در سال گذشته که در ماه جولای اکران شد، رابی مجموعه بزرگی از لباس‌ های الهام گرفته از خود عروسک باربی را پوشیده است.

مارگوت با همکاری نزدیک با استایلیست خود اندرو موکامال، تقریباً در هر دهه از زمان آغاز به کار باربی ها را کانالیزه کرده است.

در مراسم گلدن گلوب در ژانویه، رابی به نظر می رسید که مستقیماً از جعبه باربی خود روی فرش قرمز آمده است. او یک لباس مجلسی با پولک‌ های صورتی تند جورجیو آرمانی پریو به همراه یک بوآ توری صورتی پوشیده بود که طرفداران باربی بلافاصله آن را به عنوان کپی پنجاهمین سالگرد عروسک باربی سوپر استار در سال 1977 تشخیص دادند.

رابی همچنین محبوب ترین باربی تمام دوران را کانالیزه کرد: در ژوئیه گذشته در مکزیک، این هنر پیشه موهای چین خورده را درست مثل عروسک و لباس رنگارنگ Pucci که تقریباً شبیه عروسک 1992 بود، به نمایش گذاشت. او آن استایل را با گوشواره های لوگوی شانل و کیف صورتی کوچک تکمیل کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود