تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 12368

مارگو رابی (باربی) سکوت خود را در مورد جایزه اسکار شکست

مارگو رابی (باربی) سکوت خود را در مورد جایزه اسکار شکست

مارگو رابی، ظاهراً برای اولین بار در یک بحث SAG-AFTRA این هفته برای اولین بار به طور علنی در مورد اسکار خود صحبت کرد. این بازیگر با استعداد که نقش اصلی فیلم موفق باربی را بازی کرد، به طور شگفت انگیزی نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر زن امسال نشد، اما اعتراف کرد که

مارگو رابی، ظاهراً برای اولین بار در یک بحث SAG-AFTRA این هفته برای اولین بار به طور علنی در مورد اسکار خود صحبت کرد. این بازیگر با استعداد که نقش اصلی فیلم موفق باربی را بازی کرد، به طور شگفت انگیزی نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر زن امسال نشد، اما اعتراف کرد که از این بابت احساس “غمگینی” نمی کند.

او در طول بحث از طریق Variety گفت: «هیچ راهی برای غمگین شدن وجود ندارد وقتی می‌ دانید که اینقدر خوشبخت هستید. او همچنین اضافه کرد که عدم نامزدی گرتا گرویگ کارگردان باربی در بخش بهترین کارگردان ناراحت‌ کننده‌ تر است.

او گفت: “بدیهی است که من فکر می کنم گرتا باید به عنوان کارگردان نامزد شود.” کاری که او انجام داد، کاری است که یک بار در زندگی انجام می شود. اما سالی باور نکردنی برای همه فیلم‌ ها بود.»

علیرغم عدم به رسمیت شناختن اسکار توسط مارگوت و گرتا، باربی همچنان هشت نامزدی کسب کرد. این نامزد ها شامل بهترین فیلم، فیلمنامه اقتباسی، بازیگر نقش مکمل مرد برای رایان گاسلینگ، بازیگر نقش مکمل زن برای America Ferrera، طراحی لباس، طراحی تولید و دو نامزدی برای آهنگ اصلی است.

مارگوت بعداً اضافه کرد ادامه داد: «ما تصمیم گرفتیم کاری انجام دهیم که فرهنگ را تغییر دهد، فرهنگ را تحت تأثیر قرار دهد. و این واقعاً بزرگترین پاداشی است که می تواند از همه اینها حاصل شود.»

او همچنین گفت: «واکنش مردم به فیلم بزرگترین پاداش این تجربه بوده است. چه برای دیدن آنچه مردم آنلاین می نویسند، یا حتی دیدن اینکه چقدر صورتی در این اتاق در حال حاضر می بینم… من هرگز بخشی از چنین چیزی نبوده ام. من کار های کمیک انجام داده ام و این واکنش بزرگی را به دنبال دارد، اما این احساس بسیار متفاوت است. هنوز احساس بسیار متفاوتی دارد. و نمی توانم به زمانی فکر کنم که یک فیلم چنین تأثیری بر فرهنگ داشته باشد. و شگفت‌ انگیز است که در چشم طوفان باشید.»

برچسب ها :

ناموجود