تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 11893

مارگو رابی استایل مدرن مشکی را جایگزین باربی صورتی می کند

مارگو رابی استایل مدرن مشکی را جایگزین باربی صورتی می کند

مارگو رابی با لباس مشکی شیک و مدرن در مراسم جوایز Governors Awards شرکت کرد. رابی نامزد جوایز منتخب منتقدان، مدهای سنتی فرش قرمز خود را که الهام گرفته از باربیکور بود، کنار گذاشت و لباس مجلسی متناسب با قد بلند تا روی زمین را انتخاب کرد. لباس روز سه‌ شنبه طرحی نقره‌ ای در

مارگو رابی با لباس مشکی شیک و مدرن در مراسم جوایز Governors Awards شرکت کرد. رابی نامزد جوایز منتخب منتقدان، مدهای سنتی فرش قرمز خود را که الهام گرفته از باربیکور بود، کنار گذاشت و لباس مجلسی متناسب با قد بلند تا روی زمین را انتخاب کرد.

لباس روز سه‌ شنبه طرحی نقره‌ ای در امتداد یقه‌ ی داشت و با یک جفت گوشواره آبشاری پلاتین و الماس دهه 1950 Fred Leighton ست شد.

رابی و استایلیست‌ اش، اندرو موکامال، از زمان نمایش فیلم، برخی از نمادین‌ ترین چهره‌ های باربی را روی فرش قرمز زنده کرده‌ اند و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌ دهند.

روز یکشنبه، رابی با لباس صورتی سفارشی جورجیو آرمانی پریو با یک بوآ توری صورتی به مراسم جوایز گلدن گلوب رسید. این ظاهر ادای احترام مستقیم به عروسک باربی سوپراستار 1977 بود. این بازیگر در مراسم بعد از مهمانی گلدن گلوب 2024 در شاتو مارمونت در لس آنجلس، یک لباس مشکی زیبا از جایگزین کرد.

مارگو رابی سبک‌ های باربی که رابی از زمانی که فیلم در گیشه طوفانی به دست آورد، روی فرش‌ های قرمز تکرار کرده است. در اولین اکران فیلم در لس آنجلس، رابی گفت که این لباس های نوستالژیک نشانه ای برای طرفداران قدیمی باربی است.

او گفت: “ما در حال یافتن ارجاعات باربی از دهه های گذشته هستیم و این کار را واقعاً برای طرفداران بزرگ باربی در آنجا انجام می دهیم، افرادی که در واقع آن باربی ها را جمع آوری می کنند.” “ما امیدواریم که آنها را هیجان زده کنیم. ما مراجع باربی را با طراحان بزرگ جفت می کنیم.”

روز سه‌ شنبه، رابی به ده‌ ها چهره مشهور دیگر در هالیوود پیوست که برای قدردانی از سه تن از بزرگ‌ ترین مشاهیر این صنعت به جوایز Governors آمدند: مل بروکس، آنجلا باست و سر دبیر کارول لیتلتون.

برچسب ها :

ناموجود