تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 9764

مادر کلس دوست دارد تروایس و تیلور رابطه را آهسته پیش ببرند

مادر کلس دوست دارد تروایس و تیلور رابطه را آهسته پیش ببرند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت اخیراً به دلیل شکوفایی روابط با هم خبر ساز شده اند. این دو با هم در بازی های کلس دیده شده اند و سوئیفت حتی با مادر کلس، دونا، ملاقات کرده است. با این حال، خودی ها فاش کرده اند که مامان کلس کاملاً از عشق جدید پسرش هیجان زده

تراویس کلس و تیلور سوئیفت اخیراً به دلیل شکوفایی روابط با هم خبر ساز شده اند. این دو با هم در بازی های کلس دیده شده اند و سوئیفت حتی با مادر کلس، دونا، ملاقات کرده است. با این حال، خودی ها فاش کرده اند که مامان کلس کاملاً از عشق جدید پسرش هیجان زده نیست.

به گفته یک منبع، دونا می‌ خواهد که این زوج سرعت خود را کاهش دهند و اجازه دهند که رابطه‌ شان به طور طبیعی و دور از انظار عمومی توسعه یابد. این منبع گفت: «دونا مخالف قرار ملاقات تیلور با تراویس نیست. “او فقط می خواهد که او کمی ترمز کند. دونا فکر می کند که رابطه آنها باید به طور طبیعی و دور از کانون توجه توسعه یابد.”

قابل درک است که دونا بخواهد پسرش کارها را کند کند پیش ببرد، به ویژه با توجه به اینکه روابط آنها چقدر عمومی شده است. رابطه قبلی سوئیفت با جو آلوین عمدتا مخفی نگه داشته شده بود و مشخص نیست که او و کلس چه زمانی قرار ملاقات را با هم آغاز کردند.

سوئیفت در مورد رابطه خود با تراویس بسیار علنی بوده است.

با این حال، به نظر می رسد که این دو قوی هستند، به طوری که سوئیفت دونا را در سه بازی کلس همراهی می کند و کلس اخیراً یک عمارت 6 میلیون دلاری برای سازگاری با رابطه جدید خود خریداری کرده است.

رابطه کلس با سوئیفت مطمئناً طرفداران NFL را مجذوب خود کرده است، اما به نظر می رسد که مامان کلس می خواهد آنها به جای توجه عمومی، روی یکدیگر تمرکز کنند. این احساسی است که بسیاری می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. گاهی اوقات خوب است که مواردی را خصوصی نگه دارید و اجازه دهید یک رابطه به طور طبیعی توسعه یابد.

به طور کلی، به نظر می رسد که کلچس و سوئیفت از اوقات خود با هم لذت می برند، حتی اگر مامان کلس بخواهد آنها کمی سرعت کار را کاهش دهند.

برچسب ها :

ناموجود