تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 11693

مادر مایکل جکسون به یک معامله مخفی پایان می دهد

مادر مایکل جکسون به یک معامله مخفی پایان می دهد

مادر مایکل جکسون، کاترین، به دنبال یک مبلغ شش رقمی از دارایی پسر مرحومش است تا قبوض قانونی را که او در حین مبارزه با مجریان املاک بر سر یک معامله پیشنهادی متحمل شده، پوشش دهد. طبق اسناد دادگاهی که سایت رادار آنلاین به دست آورده است، این زن 93 ساله مبلغ 561,548 دلار برای

مادر مایکل جکسون، کاترین، به دنبال یک مبلغ شش رقمی از دارایی پسر مرحومش است تا قبوض قانونی را که او در حین مبارزه با مجریان املاک بر سر یک معامله پیشنهادی متحمل شده، پوشش دهد. طبق اسناد دادگاهی که سایت رادار آنلاین به دست آورده است، این زن 93 ساله مبلغ 561,548 دلار برای خدمات حقوقی ارائه شده به یک شرکت حقوقی پرداخت کرده است.

املاک و کاترین درگیر اختلاف طولانی مدتی هستند. مایکل جکسون که در سال 2009 درگذشت، سه فرزند خود، پرینس، پاریس و بلانکت را به عنوان تنها ذینفعان اعتماد خود انتخاب کرد. علاوه بر این، او یک تراست جداگانه به نام The Katherine Jackson Trust ایجاد کرد تا مادرش را تا پایان عمر تأمین کند.

با این حال، زمانی که مجریان انتصابی دارایی مایکل، جان برانکا و جان مک‌ کلین، با خانواده درگیر شدند، تنش‌ ها به وجود آمد. مجریان اظهار داشتند که با موفقیت املاک را تغییر داده اند و از طریق معاملات مختلف صدها میلیون درآمد کسب کرده اند.

سال گذشته، برانکا و مک‌ کلین برای معامله محرمانه‌ ای که دریافت کرده بودند، که به ادعای آنها بسیار سود آور بود، به دنبال تایید دادگاه بودند. کاترین با این معامله مخالفت کرد و منجر به برخورد قانونی شد. املاک با مخالفت او با برجسته کردن قرارداد های موفق قبلی که با آن مخالفت کرده بود، از جمله کنسرت زنده فیلم “This is It!” مقابله کرد.

مادر مایکل یک صورتحساب حقوقی عالی دارد

در میان نبرد حقوقی، کاترین یک صورتحساب قانونی قابل توجه در کمتر از یک سال جمع آوری کرد. او درخواست تجدید نظر برای توقف معامله مخفی که توسط املاک جمع آوری شده بود ارائه کرد و درخواست بازپرداخت بخشی از هزینه های قانونی خود کرد. کاترین استدلال کرد که دارایی از نظر مالی با ثبات است و منابع کافی برای پوشش مخارجش را دارد.

در پاسخ به درخواست تجدیدنظر، قاضی ابتدا به نفع دارایی رای داد و به آنها اجازه داد تا معامله مورد بحث را ادامه دهند. کاترین که دلسرد نشده بود به این تصمیم اعتراض کرد و از دادگاه بالاتری در مورد این موضوع تجدید نظر کرد.

درخواست کاترین برای دستمزد وکالت، کارهای گسترده انجام شده توسط شرکت حقوقی او، از جمله مصاحبه با اعضای خانواده، جمع آوری اسناد، و آماده سازی نمایشگاه های محاکمه را تشریح کرد. او تأکید کرد که هزینه های حقوقی او در جریان روند تجدید نظر در حال انجام است.

مجریان هنوز به درخواست کاترین برای بازپرداخت پاسخ نداده اند. اختلاف حقوقی مداوم بین کاترین و املاک بر پیچیدگی های پیرامون میراث مایکل جکسون و مدیریت دارایی های قابل توجه او تأکید می کند.

برچسب ها :

ناموجود