تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
کد خبر : 7365

لیدی گاگا رازهای پشت روتین زیبایی خود را به اشتراک می گذارد

لیدی گاگا رازهای پشت روتین زیبایی خود را به اشتراک می گذارد

لیدی گاگا رازهای واقعی پشت روتین زیبایی خود را به اشتراک می گذارد. لیدی گاگا در مصاحبه ای جدید فاش کرد که آزمایش کردن با آرایش چیزی فراتر از زیبا به نظر رسیدن یا اظهار نظر است. گاگا به E گفت: «از زمانی که واقعاً جوان بودم، این یک تمرین عالی برای من بوده است.

لیدی گاگا رازهای واقعی پشت روتین زیبایی خود را به اشتراک می گذارد. لیدی گاگا در مصاحبه ای جدید فاش کرد که آزمایش کردن با آرایش چیزی فراتر از زیبا به نظر رسیدن یا اظهار نظر است.

گاگا به E گفت: «از زمانی که واقعاً جوان بودم، این یک تمرین عالی برای من بوده است. زمانی که نوجوان بودم  و وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم و به تنهایی ادامه دادم، متوجه شدم که آرایش قدرت تغییر شخصیت من را دارد.

لیدی گاگا گفت لوازم آرایشی نیز به او کمک کرده تا توانایی خود را پیدا کند. او توضیح داد: “من متوجه شدم که توانایی بیشتری دارم.” “و این بیشتر به احساس من مربوط می شود و نه ظاهرم. من همیشه این را می گویم زیرا فکر می کنم سبک آرایش هر کس مختص اوست.”

استفاده از آرایش هر روز به عنوان بخشی از روتین کلی مراقبت از خود نیز باعث می شود که او احساس قدرت و آمادگی برای مقابله با هر چیزی کند. لیدی گاگا به این نشریه گفت: “این به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد.” “احساس می‌ کنم که می‌ توانم برای هر چیزی که در راهم است شجاع باشم زیرا واقعاً برای خودم وقت گذاشته‌ ام.”

گاگا با برند آرایشی وگان، که در سال 2019 راه اندازی شد، امیدوار است به دیگران کمک کند تا توانایی خود و حس اعتماد به نفس خود را پیدا کنند. او خاطرنشان کرد: “من می خواهم مردم بدانند که این به معنای تلاش برای شبیه شدن به من نیست. بلکه شبیه شماست.”

در حالی که لیدی گاگا دوست دارد با پالت آرایش خود بازی کند. او همیشه آن را با هم ترکیب می کند تا طرفدارانش را مجذوب خود کند.

در ماه مه، گاگا بار دیگر طرفداران خود را با ظاهر زیبایی شگفت‌ انگیز هیجان زده کرد. لیدی یک پست در تیک تاک کرد که در آن پالت آرایشی بسیار متفاوت و طبیعی‌ تر را به نمایش گذاشت. او در توضیح این ویدئو نوشت: «این یک رکورد داغ است.»

برچسب ها :

ناموجود