تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۴۳
کد خبر : 9672

لیدی گاگا در یک شب با دو استایل جذاب شگفت انگیز بود

لیدی گاگا در یک شب با دو استایل جذاب شگفت انگیز بود

موهای جدید لیدی گاگا قطعا شایسته تشویق است. گاگا در دهه گذشته تعدادی از استایل های زیبایی را مورد آزمایش قرار داده است و اخیراً تصمیم گرفت دوباره مدل موی چتری را بررسی کند. روز چهارشنبه، خواننده 37 ساله در خارج از استودیوی Electric Lady در شهر نیویورک با استایل شیک و اولین مدل موی

موهای جدید لیدی گاگا قطعا شایسته تشویق است. گاگا در دهه گذشته تعدادی از استایل های زیبایی را مورد آزمایش قرار داده است و اخیراً تصمیم گرفت دوباره مدل موی چتری را بررسی کند.

روز چهارشنبه، خواننده 37 ساله در خارج از استودیوی Electric Lady در شهر نیویورک با استایل شیک و اولین مدل موی خود را به نمایش گذاشت.

رنگ موی گاگا نیز در مقایسه با پلاتینی مشخص او رنگ بلوند طلایی تری به خود گرفته است. این هنرمند برای هماهنگی با مدل موی دهه 70 خود، دو لباس الهام گرفته از راک اند رول را پوشید.

گاگا با لباسی غیر رسمی به استودیوی ضبط وارد شد که شامل یک لباس مینی مشکی براق با کمربند، چکمه‌ های بلند و یک کت شلوار پولک دار بود.

او با یک گردنبند با زنجیره بلند، یک کیف پول مشکی با عینک آفتابی را اکسسوری کرده بود.

استایل دوم او به همان اندازه تند و تیز بود، اما به لطف بلوز نازک شفاف گاگا که روی یک تاپ برش دار قرار گرفته بود، ذوق دیسکو بیشتری داشت.

در طول تابستان، گاگا در حالی که برای اقامتگاه جاز و پیانو خود در لاس وگاس تمرین می‌ کرد، چیزی که به نظر می‌ رسید چتری‌ های او بود.

در عکس‌ هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، گاگا را می‌ توان با چهره‌ ای تازه با مو های بلند قبل از رفتن به گلم مشاهده کرد، جایی که او مو های خود را با تکه‌ های تیز بریده شده جلویی به حالتی رترو تبدیل کرد.

حضور گاگا در استودیو الکتریک لیدی چند هفته پس از انتشار همکاری او با رولینگ استونز و استیوی واندر به نام Sweet Sounds of Heaven صورت می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود