تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 7864

لیدی گاگا در جشن بازگشت به لاس وگاس شگفت انگیز به نظر می رسد

لیدی گاگا در جشن بازگشت به لاس وگاس شگفت انگیز به نظر می رسد

لیدی گاگا بازگشت به اقامتگاه تحسین شده خود در لاس وگاس، را جشن می گیرد. گاگا با به اشتراک گذاشتن عکسی در پنجشنبه شب قبل از اولین اجرای خود، هیجان خود را از جمع شدن با طرفدارانش روی صحنه ابراز کرد. در توضیح این ستاره آمده است: «این افتتاحیه ما در VEGAS BABY است. “1

لیدی گاگا بازگشت به اقامتگاه تحسین شده خود در لاس وگاس، را جشن می گیرد. گاگا با به اشتراک گذاشتن عکسی در پنجشنبه شب قبل از اولین اجرای خود، هیجان خود را از جمع شدن با طرفدارانش روی صحنه ابراز کرد.

در توضیح این ستاره آمده است: «این افتتاحیه ما در VEGAS BABY است. “1 ساعت و 16 دقیقه تا رسیدن به صحنه برای SWING 🖤🎺.”

گاگا با استفاده از رژ لب قرمز پررنگ و خط چشم بالدار مشکی ضخیم، ظاهری عالی داشت. موهای بلوند این خواننده در حالی که برنامه Playbill برنامه را حفظ می کرد، به سبک جاز پر زرق و برقی بود.

لیدی گاگا تصویری دیگر پس از نمایش خود به اشتراک گذاشت. او در کنار عکس سلفی با آرایشگرش فردریک آسپیراس و آرایشگر سارا تانو نوشت: «این همه مردم هستند.

گاگا در حالی که یک پیراهن سفید براق مشکی تاب می‌ خورد، در حالی که خدمه‌ اش پشت سر او لبخند می‌ زدند، چهره‌ ای خندان نشان داد. «نمایش باور نکردنی است.

نمی‌ توانم منتظر بمانم تا هفته آینده شما را در وگاس ببینم،» یکی از طرفداران نظر داد، در حالی که نفر دوم گفت: «نمایش فوق‌ العاده بود و من واقعاً نسخه جاز «عشق احمقانه» را دوست داشتم!»

گاگا آخرین اقامت خود در لاس وگاس را در می 2022 به پایان رساند. او آن را به جای نمایش پاپ خود، Enigma اجرا کرد.

در ماه جولای، گاگا فاش کرد که نمایش لیدی گاگا: جاز و پیانو او در تاریخ 31 آگوست به Dolby Live لاس وگاس در پارک MGM بازخواهد گشت. او قرار است در مجموع 12 نمایش را بین افتتاحیه پنجشنبه تا 5 اکتبر اجرا کند.

برچسب ها :

ناموجود