تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
کد خبر : 9116

لیدی گاگا به تازگی یک مدل موی باب رترو را معرفی کرد

لیدی گاگا به تازگی یک مدل موی باب رترو را معرفی کرد

اگر یک نفر باشد که همیشه بشود برای تغییر ظاهرش روی او حساب کرد، لیدی گاگا است. او تماماً همیشه در حال پیش بردن مد بوده است، از جمله لباس گوشتی افسانه‌ ای او، و حضور در VMA با درگ کامل مردانه. با این حال، اکنون سبک روزمره او کلاسیک تر و پر زرق و

اگر یک نفر باشد که همیشه بشود برای تغییر ظاهرش روی او حساب کرد، لیدی گاگا است. او تماماً همیشه در حال پیش بردن مد بوده است، از جمله لباس گوشتی افسانه‌ ای او، و حضور در VMA با درگ کامل مردانه. با این حال، اکنون سبک روزمره او کلاسیک تر و پر زرق و برق تر است. اخیراً، این سوپر استار مانیکور گل رز گرد و خاکی، ناخن ابری زده و حتی در مراسم اسکار بدون آرایش رفته است.

اکنون، او دوباره ظاهر خود را تغییر می‌ دهد، با پوشیدن یک باب رترو که فقط فریاد می‌ زند “موسیقی جاز در یک بار کم نور”.

در 1 اکتبر، گاگا تعدادی عکس اینستاگرامی از آخرین اجرای خود در محل اقامت جاز و پیانو خود در لاس وگاس، با پوشیدن یک مدل موی باب که به کمال تبدیل شده بود و با آرایش پر زرق و برق و لباسی مناسب اجرا همراه بود، منتشر کرد.

باب مورد بحث، موهای بلوند یخی گاگا را در قسمت کناری ترد نشان می داد. مو های او درست بالای شانه هایش بود، اما به لطف این واقعیت که انتهای مو هایش که استخوان ترقوه اش را می خوردند، به سمت بالا فر شده بود، کوتاه تر به نظر می رسید. در مجموع، موها بدون تار از جای خود بی عیب و نقص بودند و حسی فوق العاده سبک جدید را داشتند.

مدل موی باب گاگا، اجرای مدل موی فوق‌ العاده‌ ای است که در افراد مشهور دیده‌ ایم. به‌ علاوه، این مصادف با «باب رنسانس» است که امسال بر آن مسلط شده است، و مدل‌ های کوتاه و براق مدل موی جدید دخترانه را می‌ سازد. اگر چه، گاگا برای اینکه بفهمید او باحال است، نیازی به کوتاه کردن مو نداشت.

او رترو خود را با آرایش بی عیب و نقص جفت کرد. ظاهر با یک پایه کاملا مات شروع شد. روی چشم‌ هایش، چشم دودی دراماتیکی به چشم می‌ زد، با خط چشم مشکی روی خط آبی بالا و خط چشم سفید در خط مژه پایینی. در گوشه‌ های داخلی او سایه‌ ای سفید براق وجود داشت که تضاد کاملی با سیاهی تیره در گوشه بیرونی او داشت. لب های قرمز روشن و براق، گلم را به پایان رساندند.

برای تکمیل این ظاهر، او یک لباس سیاه کوچک بی‌ انتها برای خودنمایی به تن کرد. آستین های کوتاه پف کرده ای داشت که به یقه بلند او که با جواهرات نقره ای خیره شده بود متصل می شد. همان نگاه خیره کننده از کناره لباسش تا خط کمرش جاری شد، جایی که دور بدنش پیچید. کفش های پاشنه دار مشکی نوک تیز کلاسیک آخرین جزئیات استایل او بودند.

برچسب ها :

ناموجود