تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
کد خبر : 9329

لیدی گاگا با استایل خیره کننده در بین تماشاگران ظاهر می شود

لیدی گاگا با استایل خیره کننده در بین تماشاگران ظاهر می شود

لیدی گاگا و دوست پسرش، مایکل پولانسکی، در روز جمعه، 6 اکتبر، در محل اقامت لاس وگاس “PLAY” خواننده همکار کیتی پری در میان تماشاگران دیده شدند. این زوج در حال لذت بردن از نمایش در بین تماشاگران در یک عکس نادر از آنها دیده شدند. در قرار شبانه گاگا و مایکل به نظر می

لیدی گاگا و دوست پسرش، مایکل پولانسکی، در روز جمعه، 6 اکتبر، در محل اقامت لاس وگاس “PLAY” خواننده همکار کیتی پری در میان تماشاگران دیده شدند. این زوج در حال لذت بردن از نمایش در بین تماشاگران در یک عکس نادر از آنها دیده شدند. در قرار شبانه گاگا و مایکل به نظر می رسیدند که در شوی کتی در حال هیجان بودند.

برای بیرون رفتن، گاگا یک کت چرمی را روی لباسی که به نظر می رسید یک لباس ریز مشکی بود نشان داد. مو های بلوندش را به پهلو باز کرده بود. در ویدئویی که توسط طرفداران گرفته شده است، او همچنین با عینک آفتابی و کیفی همسان دیده می‌ شود. او برای برخی از تماشاگران همکار که در حالی که به سمت صندلی خود می رفت دست تکان می داد. در همین حال، مایکل آن را معمولی نگه داشت و یک هودی خاکستری با طرح راه راه در جلو و کلاهی مشکی و خاکستری به تن داشت.

گاگا و مایکل یک آخر هفته کاملا موزیکال در لاس وگاس داشتند. بر اساس عکس های گرفته شده از طرفداران، علاوه بر نمایش کتی، این زوج یکی از کنسرت های U2 را در Sphere نیز تماشا کردند. در یک ویدیو، گاگا در حال رقصیدن و بالا و پایین پریدن به آهنگ “روز زیبا” راکرهای ایرلندی دیده شد.

شایعه شده بود که خواننده پاپاراتزی در اوایل سال 2020 با مایکل قرار می گیرد. او در فوریه همان سال در یک پست اینستاگرامی رابطه عاشقانه خود را با این کار آفرین فناوری تایید کرد. این زوج همچنین در مراسم تحلیف رئیس جمهور جو بایدن در ژانویه 2021 شرکت کردند. در حالی که این دو به ندرت در مورد رابطه عاشقانه خود صحبت می کنند، گاگا در مصاحبه ای در نوامبر 2021 با هالیوود ریپورتر اظهار نظر کوتاهی را به اشتراک گذاشت. او گفت: “سگ های من و مردی که دوستش دارم تمام زندگی من است.”

مطمئناً سال بسیار شلوغی برای لیدی گاگا بوده است. پخش آخر هفته این ستاره موسیقی پاپ در وگاس تنها چند هفته پس از انتشار همکاری او با رولینگ استونز و استیوی واندر، “صدای شیرین بهشت” برگزار می شود. این آهنگ هفت دقیقه ای بخشی از آلبوم آتی استونز Hackney Diamonds خواهد بود.

به غیر از حضور مهمانش در آهنگ کلاسیک راکر ها، او همچنین در ماه آوریل کار روی دنباله مورد انتظار جوکر، Folie A Deux را نیز به پایان رساند. در این فیلم واکین فینیکس نقش تحسین شده خود را به عنوان شخصیت شرور کتاب های مصور تکرار می کند که برای آن برنده اسکار شد. گاگا نقش دوست دختر جوکر، هارلی کوین را بازی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود